szerda, január 13, 2010

nem volt példa

még arra, hogy a Zével történő smsváltásokból közreadjak bármit is. vagy nagyon minimálisat. pedig napközben, másfél hónapja folyamatosan, csak így tartjuk a kapcsolatot. minden üzenete megvan. az összes, amit küldött. meg azok is, amiket én küldtem. semmit nem töröltem még. tervezem, hogy lementek mindent és majd egyben beposztolom, mert érdekes. :)
most a mai nap termését adnám közre, mert nem bírom megállni, hogy ne. :)
az egész úgy kezdődött, hogy már nagyon piszkált a dolog, hogy írjak neki, de végül úgy döntöttem, megvárom, ő mikor jelentkezik. kíváncsi voltam, meddig bírja, meg egyáltalán melyikőnk bírja tovább, hiszen nekem sem kell a szomszédba menni azért, hogy elpattanjon valami az agyamban és írjak. persze most ugye csak nyünnyögés ment volna, de hát ne már mindig én kezdjem. :) nem is kezdtem el, Zé viszont kora délutánig bírta csak. :)

14:22 Zé: Szia Tehülyepicsa! :D Jó volt melletted aludni. Ébredni nem. :S Hogy telik a napod? Termelsz ezerrel? Mi ma már a második helyen melózunk. Este olvasol? :* :* :*
15:10 Én: Nekem is jó volt. ;) Este olvasok, vagy nézek megint vicces meccset, de a pirítós-tea kombó már tuti. :P A GDP meg monnyon le! :D :* :* :*
15:16 Zé: Az a bajom, hogy jó lenne egyedül is lenni de Veled is lennék. :) Most mi legyen? És jól hangzik a pirítós téma is... Micsináljunk? :$
15:24 Én: Ahogy érzed. ;) Döntsd el, nekem mindkét megoldás jó. ;) Szerintem 7 körültől leszek otthon, ha úgy döntenél... :*

hát nem cuki??? :)) pedig biztos voltam benne, hogy eltökélte, hogy ma otthon marad. így is álltam hozzá a mai naphoz, nem is volt bennem semmi hisztipókság, vagy düh, vagy értetlenség. nem alszunk együtt, akkor nem és kész. nem megyek ettől a falnak. bár a piros Merci lassan kiáll a garázsból, szóval akár egymásnak is eshetnénk, de ha ma nem, akkor majd holnap. 
nade, a lényeg, hogy ő viszont már most nem bír magával, mert ezek szerint annyira jó velem (ez persze számomra nem is volt kérdés :D), hogy még az előre eltervezett, beharangozott estéjét, amit olvasással akart tölteni, azt is inkább offolná. miattam. és nem azért, mert csak dugni akar, mert szerintem ő most nem is vágja, hogy meddig vannak pirosbetűs napok... 
na? ez már valami, nem? :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése