szerda, január 13, 2010

látogatottság növelő intézkedéssé

vált végül a tegnapi skincsere és blogpiszkálás (pedig nem az volt a cél). ugyanis a cici szóra elég sok találat nálam köt ki. :)) ami persze tök jó. éljenek a cicik, a csöcsök, meg minden. :))) a techno is, meg a trombiták is. :)))
annyira durván jól vagyok, lelkileg, hogy egyszerűen még a BKV sztájk miatti közlekedési anomáliákon sem tudom felhúzni magam. de még egy hangyafasznyit se. még annyira se, mint a hangya faszán a pattanás. :))) tegnap ledúrtam mindenkit a 6-os villamosról a Blahán (nem idegből, csak inkább praktikus okokból), mert nem bírtam tovább a tömeget, meg fostam, hogy kizsebelnek, vagy összetörik a borosüveg a szatyromban, azt meg mégse hagyhatom. úgyhogy inkább sétáltam 2 megállónyit. rám is fért.
persze kb. akkor értem haza, mikor Zé is megérkezett. és belecsöppent a fecsegős üzemmódomba. be nem állt a szám 1-2 óráig. de jól bírta. :) végül is szombaton meg neki volt ilyen, meg emlékeim szerint hétfőn is, úgyhogy kiegyenlített a dolog. :)
fincsi sajtos estét csaptunk. habzsi-dőzsi volt. a bort végül ki sem nyitottuk, megittuk a hétfőről maradt pezsgőt és ennyi. néztünk meccset, afrika kupa... úrjézus. annyit röhögtem... a meccs végén meg is jegyeztem, hogy nem gondoltam, hogy ez a meccs ennyire vicces lesz. az egyik kapus a 85. percben kajakra arconpörgött, és még így is alig találta meg a labdát. de hát az egész meccs a kapushibákról szólt. áhh... sírtunk a röhögéstől. kész. 
aztán nyugger üzemmódra kapcsoltunk és 10-kor már ágyban voltunk. :) összebújtunk és aludtunk.
ma nem találkozunk, kell a külön töltött este, kell a pihenés mindkettőnknek. meg egy kicsit kellene már a lakásban is valami rendet tennem megint, meg ilyenek. hát majd kíváncsi leszek mire lesz erőm. és időm, mert 5-re optikába megyek, új lencsékért, illetve még próbalencse, mindegy, még nem tudom hogy jutok el oda, remélem, a 173-as legalább jönni fog, és fel is férek rá. mert az Urániáig nem gyalogolok le, az tuti. :) ja, persze reggel taxiztam megint, hazafelé meg oldjam meg, ez a cég álláspontja. de legalább nem kell reggel a hidegben szopkodnom, ez is valami... :)
ohhh, tegnap volt Zének egy Freudi elszólása... pont mikor említettem neki, hogy ő is volt szófosásos mostanában, akkor mondta, hogy "igen, mikor szombaton részegen jöttem haza..." (mármint, amikor részegen jött hozzám, de a "hozzám"-ra mondta azt, hogy "haza"...) nem is mondtam igazából semmit, csak összenéztünk, megszorítottam a kezét, hümmögtem, talán annyit kinyögtem, hogy "jól van..." és ennyi. örömmel nyugtáztam, hogy mit mondott. ő egy idő után kijavította magát, de láttam, hogy elgondolkodott azon, amit mondott. :)) na, ez azért tök jó, nem? :))
és reggel, mikor fel kellett kelnie, felébredtem egyből. ment kifelé öltözködni, akkor már adott puszi(ka)t. mondtam neki, hogy "már most hiányzol..." erre ő "pedig ma otthon alszom..." én meg vihogva azt válaszoltam: "ér otthon aludni! :)". indulás előtt még visszajött, azt hittem ott hagyott valamit a hálóban, de nem. csak azért jött vissza, hogy még nagyon megpuszilgasson még egyszer. hát nem cuki??? :))) látom ám, hogy bírja, hogy nem hisztizek, nem nyavalygok. olajozottan működünk, minden nézeteltérés nélkül. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése