vasárnap, január 03, 2010

megint ott tartok

hogy nem kell Zé. valami még mindig nem az igazi, és nem tudom, hogy meg fog-e változni egyáltalán. alakul egyébként, de nem érzek benne annyi tüzet, szenvedélyt, amire nekem szükségem van.
tudom-tudom, ennél nagyobb problémám sose legyen, mint hogy nem elég tüzes a pasim. hát pedig ez igazán nagy probléma. annyira érzem, hogy nem úgy közeledik hozzám, nem úgy nyúl hozzám, mint ahogy mondjuk a Bőgős... az minden porcikámat imádta, és úgy csókolta végig, hogy belepusztultam. Zé pedig marhára nem. tegnap már mintha alakult volna a dolog, de aztán megintcsak egy sablondugás lett belőle. :(
nem tehetek róla, én addig nem fogom tudni elengedni magam az ágyban (sem), amíg nem vagyok benne 1000%-ig biztos, hogy tetszem neki, mint Nő is.
addig ez csak tényleg egy barátkozás. 
persze, ne legyek türelmetlen, majd kialakul. de hát ennek nem az elején kellene rongyosra perzselnie mindenemet? nem úgy a kóser? dehogynem. lehet, hogy a vérmérséklete más. nem tudom... 
újra elkezdtem a neten pasit keresgélni, bár annyira nem mozgat meg egyik sem, hogy az már szinte botrány. 
na, mindegy. ez csak úgy kikívánkozott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése