péntek, január 08, 2010

kávé és cigi

után visszaértem a helyemre és ez az e-mail várt Zétől:

"Mit ne mondjak,nehéz eset vagy.Próbáltam a tegnapi leveledre este válaszolni,Te meg félúton felrobbantál és elrohantál.Egy dolgot nagyon megtanultam az életben:ha egy nő haragszik nem érdemes megpróbálni sem szóba állni vele.Teljesen felesleges és hiábavaló dolog.Előbb állítanék meg forgószelet kézzel minthogy értelmesen beszélgethessünk.
Szóval azt akartam csak kihozni a tegnap estéből hogy Te hajlandó vagy-e,le tudsz-e mondani azokról a dolgokról amiket írtál.Én igen.Mert az hogy ennyire hasonlóak vagyunk mindenképpen többet ér annál hogy ne vegyünk tudomást róla.
ENNYIT akartam mondani.
A MAJOM"

???


3 megjegyzés:

  1. Miket írtál, amiről le kéne mondani? A szerelemről?

    VálaszTörlés
  2. Marion von Finkenstein2010. január 8. 12:05

    nem, arról, hogy néhány dolog kimarad a szexuális életünkből...

    VálaszTörlés
  3. ja értem, ez már intim szféra bocs :) hallgass a szívedre, mást nem mondhatok:)

    VálaszTörlés