kedd, szeptember 22, 2009

biztosan Gordon Ramsay

van rám ilyen hatással (merthogy olvasom az önéletrajzát, meg nézem a Pokol Konyháját állandóan), vagy egyszerűen csak teljesen megőrültem, de tegnap este megint főztem. és megint MMMP-t. :) volt még otthon egy pár hozzávaló amit kiegészítettem hazafelé a boltból és főzőcskéztem egy jót. 45 perc alatt készen lettem vele. aztán persze jól be is kajáltam.
Vérnénnye miatt görcsölt a hasam, úgyhogy egy eü. cigit csavarintottam gyorsan és nagyjából el is pöfékeltem.
eddig az esti műsorsávban (fél6-tól 9-ig) a Viasat3 volt a kedvencem, most már megosztott a dolog, 20:10 után a Viasat6-ra kapcsoltam, mert nagyon szórakoztató sorozatok mennek ott is. a Seinfeld pl. egyszerűen zseniális. úgy tűnik, mintha nem szólna semmiről és nem lennének összefüggések, de mégis. és New Yorkban játszódik, ahová mostanában amúgy is kibaszottul vágyok. (meg egyáltalán, Amerikába.) a lényeg, hogy jó ez a sorozat. mindenkinek ajánlom a figyelmébe. :) ja, és 1990-es évjáratú a történet, ami pláne érdekessé teszi az egészet.
9-kor a Hírek szerelmeseit kezdtem nézni, de fél 11 körül bealudtam megint, éjfél után ébredtem fel és toltam be a bringát az ágyba.
ezen kívül semmi extra nincs. próbálok életben maradni. :) na, úgy értem, hogy tegnap este, mikor bevillant, hogy még csak hétfő este van, akkor azért elég durván leeresztett a lufim. de most ez a kedd már jobban tetszik. :) hiszen mindjárt péntek. :) akkor meg a Kossal megyek jazz koncertre és azt meg már várom. és baromi helyes bőgős fog játszani, akit még nem ismerek (és feltehetőleg már foglalt is), de legalább végre új arcok. :)
hogy holnap elmenjek-e Tűzraktérbe... az még kérdés. nem tudom mit csináljak. nem kellene erőltetni nyilván.
amúgy a pasik? hát... most kettő van talonban. egy Hegymászó, meg egy Vízilabdázó.
Hegymászó 40 éves, oroszlán, többször volt már Ozorán, ennek kapcsán akadtunk egymásra. rengeteget utazik, bulizik, nagyon szimpatikus. már számot is cseréltünk, bár még nem hívott. a találkozó egyelőre még várat magára, bár én sem értem, hogy miért...
Vízilabdázó 31 éves, halak (ami kurvagáz), 2m magas, 100 kg... és leszbikus, vagy legalább biszex nőt keres, akivel együtt csajozhatna... érdekes... számcsere megvolt, most éppen a randihelyszínen "huzakodunk", mert a Stexet bár ismeri, de nem szeretne odamenni, mivel a csapattársai sűrűn isznak ott.

már számtalanszor akartam írni, de mindig elfelejtettem, hogy velem milyen vicces dolog történik mostanában, elég sűrűn. konkrétan az, hogy az utcán, vagy nyilvános helyen (boltban), a lakáskulcsom helyett az úti pipám rántom elő a táskám mélyéről. még Ozora óta nálam van, és hát egy kulcskarika van a végén, ezért úti pipa, és egy csomószor már volt, hogy azt kaptam ki a táska mélyéről a kulcs helyett. aztán meg csak néztek az emberek, hogy wtf. :)
hú, ez rettentő érdekes sztori volt. :) de egyébről tényleg nem tudok beszámolni... ilyen fos, unalmas életem van. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése