kedd, szeptember 28, 2010

rúdtánccal kezdtem a

mai napot, a piroshetesen. :) Digweed nyomatta a fülembe, miközben én kapaszkodtam, aztán néha-néha muszáj volt megrázni a seggem is, had csorogjanak a nyálak. :) mert ennek természetesen csak akkor van értelme, ha van közönség. :)

Digweed... ahhh... jövő hét pénteken Kecelen pörget, a Club Korona nevű helyen. 5.000,- HUF a behopp. OTT A HELYEM! ez nem kérdés. hogy kivel, mikor és hogyan jutok el, azt még nem tudom, de semmi pénzért nem hagynám ki. 3 éve várok arra, hogy végre élőben láthassam és táncolhassak a zenéjére. a Soundra nem mentem, mert ott sok volt a köcsög diszkós (most cserébe egy vidéki diszkóba kell elmennem... mindegy), meg drága is volt, meg mittomén. de most már nem szarozok semmi ilyesmin. :) mondjuk jó lenne nem egyedül menni, de kb. pont leszarom már ezt is. :)

rallys fiú nem jelentkezett. a szakirodalomból tudom, hogy ha pár napig még nem jelentkezik a pasi, akkor az nem gáz, mert ők így működnek. én mindenesetre nem fogok neki sem írni, se fel nem hívom. annyira azért nem veszteség. csak ha már ennyire jó volt velem, vagy ennyire odavan, akkor nem értem, hogy mégis min sokkolt be. csak legalább ezt szeretném tudni, aztán vigye a víz. persze az is lehet, hogy pár nap múlva előkerül, mert most költözködésben vannak. bár eddig is elfoglalt volt, egy-egy sms-re mégis jutott ideje. szóval sejtem én, hogy már nem vagyok érdekes a számára. de igazából én már férfiaktól nem is várok semmit. mert minek? úgysem az fog történni, amit én várok. 

jó kis meccs volt tegnap a Malaga-Villareal. az első 40 percben esett 5 gól összesen. pörgött a mérkőzés rendesen. :) a második félidőre már nem maradt energiám, inkább lefeküdtem aludni, de most látom, hogy nem is lett már több gól, szóval nem vesztettem semmit. :)

ma és holnap BL, csütörtökön EL. van mit nézni, hálistennek. :) ja, és a Fradi micsoda hármast rámolt a Vasasnak vasárnap. :) parádés volt. :) remélem, ez a felemelkedés útja. :) ha már a 6-0-ás óvást elutasították. :(

egyéb nincs. én vagyok a legszebb csaj a világon, oszt jónapot. :)