szerda, szeptember 08, 2010

hazáig sikerült annyira

betépnem tegnap, hogy a boltban konkrét kiselőadást tartottam a műanyag zacskóval kapcsolatban a környezet terhelésről. :)

kitaláltam magamnak egy új kihívást. írni fogok. méghozzá fociról. a fociról, női szemmel.

most már csak el kell intéznem, hogy a Fradi honlapján publikálhassak.

nos, jelen állás szerint igen jók az esélyeim… ;)


és időközben megszületett a nagy ötlet!!! :)

fociblogot fogok írni! nézem a meccseket, mindenféle bajnokságból, vagy akár BL, akár válogatott meccseket. szóval nézem, és írok róluk. hogyan láttam, mit láttam, mi a véleményem, vagy van-e egyáltalán véleményem. bár persze női aggyal. kicsit picsásan, de mégis azért „tudományosan”, már ha lehetek ilyen nagyképű…

tulajdonképpen követem a foci eseményeit, és nemcsak a meccsek szintjén, hanem a hírekén is. ez némileg adhat egzakt alapot a mondanivalómnak.

micsoda unikum lenne ez… bár, annak még nem néztem utána, hogy van-e ilyen a magyar nyelvű blogok között…

mindenesetre úgy senki sem ír, ahogy én. :) szóval mindenképpen különlegesség lesz…

és ha mindezt egy olyan portálon is publikálhatnám, amilyen a Fradi hivatalos honlapja… hát azért az már valami, nem? :)


és egy aranyköpés a tegnapi meccsből: „maximum Magdi anyus galacsinjában eshetett el Dzsudzsák, mert a labdát rúgta el a moldáv védő” :) (32. perc, Fülöp László)