hétfő, szeptember 13, 2010

kanapémon kéthetente alszik

más, úgy néz ki. :) most Zsó nyerte meg. de ebből persze nem volt harag. :)
pénteken bulizni akartunk, de aztán csak egy orbáncos berúgás lett a vége. mármint Zsónak. én csak fújtam. mert a szűkítés után a pálesz se ment le, meg semmi. úgyhogy nem is erőltettem. hálistennek most se megy le nagyon semmi. ez nagyon jó hír. :)
szóval Zsó kikészült (Zsó egyébként a kolléganőm, pár hónapja bariztunk össze), úgyhogy ott aludt nálam, a kanapén. reggel meg 7 körül elment haza. én meg hallgattam a Tilost, szokás szerint, hiszen szombat reggel ez az egyetlen program, ami miatt érdemes felkelni ilyen korán. :) (dawntempo Format C:-vel)
aztán szombat gyásznap. MU ikszelt (de hogy!!!), a Fradi meg... hát hagyjuk is... :( 
nem mentem este bulizni sehova, mert nem volt kedvem. punnyadtam két napig, nem csináltam semmit. de jó volt. :)
most 5-kor randi a Blahán egy fazonnal. ma kezdtünk pár levelet váltani. odavan, meg vissza, de szerintem csak lepattanót keres. az meg én nem leszek. sebaj, legalább hamar túlesek a dolgon, ha gáz, ha meg nem gáz, akkor hajrá. :)))
egyéb betegség nincs. :)
szifonváltáska. :)