szerda, szeptember 15, 2010

leszokófélben vagyok a

cigarettáról. a munkahelyen már egyáltalán nem dohányzom, 3. hete. otthon is nagyon keveset, egy doboz cigaretta 3-4 napig, de akár 1 hétig is kitart. egészen büszke is vagyok magamra. :) mondjuk pénteken Zsóval cigizgettünk, mert a pia és duma mellé azért kell. de ilyen estéim meg nagyon ritkán vannak. szóval akár még le is szokhatnék teljesen. de a spangli miatt amúgy is viszek be a szervezetembe nikotint, de nagyjából elég is szokott lenni, ami abban van, többet már nem kívánok. 
mondjuk tegnap jól felkúrtam magam a villamoson hazafelé, úgyhogy amikor hazaértem, egyből eltoltam két szál cigit, de ez persze nem jellemző azért mostanában. a spangliról nem álltam le, nem is tudok, nem is akarok, egyszerűen jól esik és kész. de van, hogy nem, és akkor nem, és ennyi. 
most persze görcsöl és szaggat a hasam (Vérnénnye), úgyhogy alig várom, hogy hazaérjek, és megtekerjem a magamét, mert tudom, hogy az majd jót fog tenni. :)

főztem jó kis paradicsomlevest tegnap. vacsira, meg mára ebédre. meg ma vacsira is az lesz. :) nagyon finom lett!!! egy zseni vagyok. :) pedig most főztem paradicsomlevest először. már folyamatban volt, amikor pont anyu hívott. azért megkérdeztem tőle, hogy mi kell bele, de már csak a szerecsendió maradt ki, a többit alapból beleraktam. büszke voltam magamra. szerintem anyukám is nagyon örült. :)

végül a Barca meccsét néztem. már ameddig el nem aludtam, de minden gólt láttam, az biztos. :) gyönyörűen játszott a spanyol csapat, egyszerűen öröm volt nézni. a MU otthon, gól nélkül ikszelt. nem örülök, de legalább nem kaptak ki. :)

Ügyész a randi óta nem jelentkezett. szerintem csak dugni akart. így járt. :)