kedd, szeptember 21, 2010

pörgős napon vagyok

túl. volt benne izgalom, ideg, minden ami kell. nem volt időm írni, nagyjából levegőt venni sem.

terveztem, hogy elmegyek ma egy koncertre, de most meg már nincs kedvem elindulni. :( fáradt vagyok. leginkább agyilag. ilyen állapotban, pláne egyedül, semmi kedvem már kimozdulni itthonról. 

a fene egye meg, hogy jobbnál jobb bulik lesznek a hétvégén, én meg most megyek haza. na, nem mintha lenne arra bármilyen garancia, hogy ha a városban vagyok, akkor elindulok bárhova is. nincs kivel menni, így aztán még az sincs, hogy megbeszélem valakivel, és ahhoz tartom magam. áh, mindegy. majd lesz valami. 

egyszerűen nem tudom, hogy miért nincs nagyobb önbizalmam. akkora tud lenni a pofám, meg alapvetően meg vagyok elégedve magammal, egyre inkább, mégis olyan nyuszi vagyok. már ha ismerkedésről van szó. kíváncsi vagyok, hogy ha látványosan fogyok és átalakulok, akkor majd változik-e ez. remélem, igen. :)