péntek, szeptember 24, 2010

egy csiszolatlan gyémátra

leltem, vagy ő lelt rám, nem is tudom... még nem találkoztunk, de tegnap több, mint fél órát beszéltünk telefonon. és kurvajó volt. :)
átgondoltam aztán az összes paraméterét, meg mindent, és rájöttem, hogy minden stimmel vele kapcsolatban, amit a látó mondott, csak az életkora nem. :( 28 éves lesz márciusban, tehát közel sem az a stramm 40-es. :( egyébként viszont minden, szinte szó szerint megfelel a leírásnak. :) 
kíváncsian várom az első találkozót... lehet, hogy vasárnap este már meg is történik. :) 

hozzá teszem, nem "kapcsolat" céljából kezdtünk el ismerkedni, nem is olyan oldalon akadt rám, ahol a kapcsolatkeresés lenne a jellemző, mégis kezdjük érezni mindketten, hogy akár még több is lehet a dologból. vagy nem, ez majd kiderül. 

az biztos, hogy a külsejével nem lesz gond, és nem raccsol, nem hadar, nem szipog. most már én is legyek bejövős neki... mármint külsőre. :) úgyhogy mindenki csuriban ül, világos? :) 
megjegyzem: pont a külsőm fogta meg. pont az fogta meg, hogy nem vagyok ropi. :) meg a szemeim, meg stb. :)

rengeteg közös van bennünk, nem győztük "jegyzetelni"... szóval igazán kíváncsi vagyok. :) 

és végre péntek van. :) sunshine. happy. :)