kedd, május 04, 2010

üvöltöttem ma a

tükör előtt reggel. egyszerűen nem igaz, hogy milyen szar a hajam. képes voltam újra megmosni, vagyis legalább bevizezni teljesen és megszárítani, mert vállalhatatlan volt. szóval utálom. 
megyek és levágatom a francba. de tényleg. nem kell hosszú haj. ez ami most van, az nem kell. 

este még ment a kattogás, meg a macska sem hagyott békén, úgyhogy megint alig aludtam, olyan vagyok, mint egy rakás fos. :( 
ráadásul rámjött az embergyűlölet és türelmetlenség... áhhh... nem való már nekem ez a munka. elegem van, hogy mindenki minden problémájával (munka, magánélet stb.) engem terhel. azt meg senki nem kérdezi, hogy velem mizu. nem mintha bárkinek is elmondanám itt bent, de könyörgöm. már úgy érzem magam sokszor, mint egy lelkisegély szolgálat. és mindenkit meg kell hallgatni, és bólogatni, meg helyeselni, meg melléállni, meg tanácsot adni, megafaszom. elegem van. ELEGEM VAN!!! egy irodában akarok ülni, adjanak munkát, bármit, csak ne kelljen emberekhez szólni, emberekkel kommunikálni, mert nem bírom. 
mert bazmeg azt mondom az opinak arra a kérdésére, hogy mikor lesz fizu, hogy "nem tudom", erre kérdezősködik tovább. bazmeg, a nem tudom melyik részét nem érti???? és mindig ezt csinálják. nemcsak fizu ügyben. bármi más. és beszél, beszél, beszél, pedig már oda se nézek, de csak mondja. és fáraszt, de faszságokkal, ami kurvára nem érdekel. a büdös picsába már, hogy hülyékkel vagyok körülvéve, tisztelet a kivételnek persze, mert azért az is akad, de az meg elenyésző.

szar napom van, de jupppijeeeee, mert megyek a hétvégén goabuliba, és már kurvára várom. :) és még egyéb izgalmas dolgok is várnak rám ott, úgyhogy pláne. ;) de ezekről nem beszélhetek. de tényleg.
hogy kivel megyek? a Csillagász tuti ott lesz, ő szerzi nekem a jegyet, mert hivatalból ott lesz, ugyanis ott vetít. fűztem még csajokat, hogy jöjjenek velem, de még semmi sem tuti. csak az, hogy én megyek. :)
wháááááááá!!! kurvára rá vagyok pörögve! :D lehet, már kérni kellene hétfőre egy szabit... :)

eszembe jutott, hogy ránézzek a Bőgős iwiwes adatlapjára... na, hát úgy látszik tényleg megtalálta élete szerelmét. fú, de ronda lány. annyira semmilyen. hétköznapi és öreg is. na, mindegy. van róluk közös fotó kirakva (a címe: MI), meg "kapcsolatban", meg tökköm... hát, bejött neki az élet. mondjuk, most már bottal se piszkálnám meg, ahogy kinéz, meg orgazmust ő se tudott belőlem kihozni, bármennyire is élmény volt minden dugás (este 10-től hajnali 3-ig meg ilyenek...), úgyhogy köll a fenének. egy percig se bánkódok utána.

Zéről semmi hír, én nem írtam neki azóta sem, ő nem jelentkezett, hát ennyi. látszik, mennyire hiányozhatott neki a TÁRSASÁGOM (nem én), ha már nem is próbálkozik. már biztos el is múlt. komoly lehetett. ja, és jogos, a TÁRSASÁGOM nem egyenlő ÉN. szóval monnyon le. :)

egyéb nincs, este borozunk nálam Csodafenékkel. mert megérdemeljük. ennyi. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése