szerda, május 05, 2010

számtalanszor elátkoztam már

az internetet, meg a blogomat, meg az összes blogot az elmúlt 10 évben. most mégis megint hálálkodnom kell, mert egy olyan embert sikerült megismernem a net, a blogom segítségével, aki egyszerűen fantasztikus (és ezt nem azért írom, mert ezeket a sorokat olvasni fogja nemsokára)! :D
Csodafenékről van szó, aki átjött hozzám tegnap este, sikerült jól berúgni és 5,5 órát úgy végigbeszélgetni, hogy észre sem vettük az idő múlását. őrületesen jó csaj (tényleg csodás feneke van...), hatalmas forma, és annyi közös van bennünk, hogy nem is hittem volna... őrület. :))) ha pasi lenne, már szerelmes lennék belé... :D 
természetesen kevés volt az 5,5 óra, ha nem nézzük az időt, szerintem simán ránkvirrad. még egy csomó minden bennünk maradt, de hát "this is the beginning of beautiful friendship..." :) szóval itt nincs vége semminek, sőt, most kezdődik csak el. :))

már nálam volt Csoda, mikor 76-os hívott. nem vettem fel. aztán küldött az előbb egy smst: "Nincs semmi csak az van hogy ez így nem jó. De ha jó akkor jó... Szóban akartam bocsánatot kérni a múltkoriért. De... De!" 
mostanában 76-os ilyen idióta üzeneteket ír, én nem tudom mi van vele. mondjuk nagyon nem is érdekel. visszaírtam, hogy nincs harag, láttam, hogy keresett, de fontos dolgom volt. és jövő héten koccolhatunk, ha akar. ennyit. erre még nem válaszolt. majd megint jól eltűnik hetekre. hát engem aztán nem izgat. ha akar valamit, keressen. én nem fogom.
a Kos is hívott tegnap, meg üzent, hogy csak azért hívott, mert a munkahelyem környékén járt, és gondolom szívesen látott volna. nem vettem fel neki a telefont, az sms-t meg kitöröltem. nem vagyok rá kíváncsi.

Zének az előbb válaszoltam: "Megleptél..." ennyit. mert valóban. hogy 3 nap kellett ahhoz, hogy erre rájöjjek, az már más kérdés. talán inkább csak nem volt meg a tökéletes válasz eddig. meg nyilván váratni is akartam. mondjuk éjjel, részegen az ágyban, magamhoz szorítottam azt a pólót, ami nála volt, és amit egy hete hozott vissza, és szagolgattam egy darabig, mert még olyan Zé illata volt... és majdnem írtam neki, hogy mittomén. de aztán végül valahogy nagynehezen elaludtam. kb. 4 órányit sikerült aludnom, szóval hulladékság van a köbön, de máma Barbizok, úgyhogy minden bajom elszállt a geccbe. :))) remélem, pont akkor szakad le az ég, jégeső, meg minden, mert megérdemeljük. :)) 

Zé még nem jelentkezett egyébként a válaszom óta, most kicsit parázok is miatta, mert a Kökin lezuhant munkás végül meghalt, és ő is dolgozott azon az építkezésen, és nem folytatom. ha valaki megtalálja, hogy hány éves volt az illető, akkor ossza már meg velem, hogy ne görcsöljek ezen többet. 

szombat reggel indulok Csigahegyre. úgy néz ki, hogy Andi jön (bár korán kell kelnünk, de talán ő is kibírja), meg talán Csoda is... három csaj... húúúúú... komoly lesz. :) aztán a Csillagász kijön a vonathoz jól, ha minden igaz és ennyi. :) most néztem az időjárást... hát... nem lesz kánikula, néhány csepp esőre is lehet számítani, de szerintem senkit nem fog ez ott érdekelni. :) sátrat végül nem viszek, vagyis hát még nem tudom... de hálózsákot mindenképpen. lehet, a sátor is kéne... végül is csak a Nyugatiba kell elcipelni, onnan vonat, meg kocsi viszi. :) 

mostanában terápiás jelleggel hallgatom Péterfy Bori: Jó reggelt, Bori c. számát. ettől valahogy mindig jó kedvem lesz, és eszembe se jut, hogy beforduljak. :)  nyilván a szövege miatt elsősorban, de hát a zene is pörget ezerrel. :)

tegnap történelmi tettre szántam el magam. elmostam a munkahelyi kávés bögrémet. :) erre január óta nem volt példa, úgyhogy a művelet sem volt egyszerű, de megérte. :) olyan jó érzés tiszta bögréből kávézni. most még tartom magam, és minden kávézás után elöblítem azonnal, hogy meddig tart ki a lelkesedésem, azt egyelőre nem tudom. :)

van valami velem, csak szédelgek... lehet, hogy a fáradtságtól, nem tudom, de valahogy még a cigi sem megy. mondjuk elszívtam tegnap este egy fél dobozzal, ami ebből az új cigiből, amit szívok, mostanában nem szokásom, lehet, hogy telítődött a szervezetem nikotinnal és az a bajom. ki tudja? :)

2 megjegyzés:

  1. ha tényleg ránk szakad este a jégeső, akkor beverem a mocskos pofádat... :DD
    meg akkor is, ha mégegyszer írsz Zének;))
    amúgy IMÁDLAK!
    B.

    VálaszTörlés
  2. Marion von Finkenstein2010. május 5. 13:27

    ÉN ISSSSSSSS TÉGED!!!!!! :D
    láwláwláw!!! :D

    VálaszTörlés