kedd, május 11, 2010

10 órát aludtam

tegnapról mára, de még ment volna a döglés simán. :) 
megérkeztek a hétvégi buli képei... bár ne láttam volna őket... :( olyan kövér, és csúnya, és öreg, és fehér vagyok mindegyik képen, hogy az nem igaz. :( ez volt a legdurvább és legutolsó löket ahhoz, hogy visszavegyek a mocskos pofámból és ne zabáljak ezerrel. ezt nem lehet így tovább csinálni. én Ozorán nem akarok ilyen gusztustalan hájpacni lenni, akin mindenhol röcög a zsír. pfujjj!!!
van egy csomó közös kép Zével... Zé, aki sovány, jóképű, napbarnított, csinos, kívánatos, én meg pont az ellenkezője. nem is mutatunk jól egymás mellett. áhhh... rémes. :(
és a hajam is szar!! :( le fogom vágatni a faszba. nem kell ez a csoffadék fej. :) és a ruháim is szarok, szombatra valami mást találok ki, mert már unom ezeket az ótvar göncöket. persze ha jobb idő lenne végre, akkor nem volna gáz. ja, meg ha fogynék még... ehhh... :(
amúgy meg kb. egyetlen jópasi volt az egész buliban, és az meg Zé volt, úgyhogy az esélytelenek nyugalmával buliztam, mert egyszerűen senkire nem tudtam "ráizgulni", hogy "húúúú, meg haaaaa"... na, mondjuk igényem se volt rá. Zére lett volna (mint mindig), de hát bulizni mentünk. azért egy-két lopott csók elcsattant, és általában mindig a legjobbkor. és mindig meglepett vele. ja, mert ezeket nem én kezdeményeztem. :)
a társaságunk koncepciója egyébként az volt, hogy Andi a gyerekünk, mi meg Zével a szülei vagyunk (Anya és Apa), úgyhogy vannak kifejezetten olyan közös képek is, amin apa+anya vásárol, apa+anya benéz a sátorba a gyerekhez, meg ilyenek. kurvavicces volt. :) 
és a hétvége szállóigéje a "hát ez kurvajó!" lett. :) legalább tízcsilliárdnyiszor elhangzott valamelyikőnk szájából, mert annyira jól éreztük magunkat. :)
jut eszembe a fogyásról, annyit ugráltam, táncoltam a hétvégén, hogy a steppert viszont elrakom most a faszba egy kicsit, mert a testmozgás az abszolválva lett egy hétre előre simán. :) és ugyebár szombaton folytatás. :) így, hogy minden hétvégén táncolok 15-20 órányit, nem erőltetem az egyéb mozgásformákat. majdnem olyan, mintha minden nap  nyomatnám a lépegetést. sőt, szerintem még több is. :)

annyira jó volt a levegő Csigahegyen. és végre éreztem, hogy lélegzek. szinte haraptam a levegőt. kapkodtam az oxigénmolekulákat ezerrel. (tudom, hogy fasság amit írtam, de én úgy éreztem) ehhez képest tegnap a Blahától lesétáltam 2 megállónyit, és azt hittem megfulladok. meg hogy elhányom magam, olyan büdös volt. undorító ez a város, el akarok költözni, legalább Budára, zöldövezetbe, még mindig. :)

ja, igen, tegnap összerogytam fél9-kor este, és fél7-ig durmoltam is megállás nélkül. az egész múlt hetet most pihentem ki. vagy legalább is megpróbáltam, mert bizony este 7-ig bírtam volna még aludni, ha lehet. 
azt hiszem jövő hét hétfőre tényleg kiveszek egy nap szabit, ahogy azt már eleve terveztem, mert én ezt így nem bírom ki mégegyszer. és így akkor még merészebben a lovak közé vágok. :)

khm. Mr. X előkerült. 1 hónap múlva újra Mo-n lesz. :) na, az is szép kis hétvége lesz... :)) 

4 megjegyzés:

  1. Nyilván elmondtam már, de nem lehet elégszer hangsúlyozni: nem a koplalás, hanem a rendszeres testmozgás a megoldás. Én zabálok, ha úgy tartja kedvem, akár zsírt csokival, és mégsem hízok.

    VálaszTörlés
  2. Az előbbi komment végéről lemaradt:

    Csíra bácsi

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom az előttem szólóhoz, továbbá az este 10 utáni gyros magadba tömködése sem tesz jót, sztem :)
    LA

    VálaszTörlés
  4. Marion von Finkenstein2010. május 12. 15:42

    üssetek. :)

    VálaszTörlés