hétfő, május 03, 2010

köszönettel tartozom azoknak

akik bátorítottak a hétvégén, meg azóta is, hogy kicsit összeszedjem magam. 
jelentem, sikerült. :)
ó, persze mindig van valami, ami azért bekavar és kattogásra késztet, de egyre inkább arról is lejövök. vagy nem tudom. baromi nehéz az tény. :(
azért a vasárnap már viszonylag nyugisan telt, 6 után már otthon is voltam, nekiálltam tévézni, később meccset is néztem (nem akartam korán lefeküdni aludni). aztán nem ment az elalvás, forgolódtam sokat, ráadásul reggel már fél5-kor felébredtem, azóta nem aludtam egy percet se. illetve aludtam volna, de akkor meg már Bori nyomatta, hogy "helló modern dizájn..." :D na, hát itt már ilyenkor nincs alvás. :)
a legszebb, hogy a legújabb HVG-ben pont Vele van riport, tökre örültem, hogy a kezembe akadt. :) 
szóval felkeltem nagynehezen, hajmosás meg brillantin, szerpentin, vazelin, aztán indulás dolgozni, viszonylag korán, hogy hátha beérek időben. aha. meg ahogy azt én elképzelem. 
a sarkon a villamos egy autóval ütközött, pont akkor emelték ki a roncsból az embert. gyalogoltam a Blaháig. addig persze leizzadtam háromszor. hurrá. ennyit a hajmosásról, meg a brillantinról. :)

najó, iderakom a napi rejtvényt, hátha valaki tudja, hogy mi a megoldás, hogy most ezt miért kellett...

bejövő sms.
feladó: Zé
időpont: 2010. 05. 02. 21:17
szöveg: Szia. Remélem nem zavarlak. Jól telt a 7végéd? Nagyon hiányzik a társaságod de nem akarlak zavarni.

wtf?

:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése