csütörtök, május 27, 2010

soha nem gondoltam

volna, hogy egyszer a Bőgőssel már nem tudunk miről beszélni. hogy fárasztani fog a dumája, hogy nem érdekel, és hogy nem ő lesz az első számú az életemben. annyira nem hiányzik a csávó, hogy el nem tudom mondani. tegnap átküldtem neki valami vicces pps-t (Barbi jól le is baszott azonnal, hogy mi a rákot levelezgetek én a Bőgőssel), erre nemhogy visszaírt, hanem még nekiállt velem chatelni is.
annyira nem az én emberem. bírtam a humorát, meg a stílusát, de akkor is, és most is, kicsit mindig bántó volt számomra.
két dolog elvitathatatlan tőle, ami miatt még mindig kellemes gondolataim vannak, ha eszembe jut:
1. jazzbőgős
2. úgy tudtunk szexelni, úgy tudott velem/mellettem lenni minden pillanatban, hogy a Világ legszebb, legkívánatosabb nőjének éreztem magam mellette minden percben, minden egyes alkalommal. bókolt, csókolt, fogdosott, ölelt, brummogott, kívánt, dícsért...
de ezen kívül... áhhh... ráadásul már nem is olyan szép, mint régen. :(
Zéből egyébként ez a 2. pont hiányzik egyes-egyedül. ha ez meglenne... no, nem is folytatom... 

egy valamelyest kívülálló így látja a helyzetünket jelenleg:
ez a ZÉ egy tipikus labilis pasi! és még azt mondják h a nők bonyolítják és kombinálják tul a dolgokat pedig ....
már olyan kis családias viszony alakult ki köztetek ami egyrészt tök jó, de másrészt ha ez nem gondoljátok kapcsolatnak akkor tök feleslegesen alakult ki.
mert a barátság megspékelve sexxel ilyen hosszú távon már érzelemmel működhet, mert ha nem lenne érzelem nem lenne már semmi köztetek,  Szóval remélem hamarosan összeszedi magát ez az ember és elvesz feleségül!!!!!:) tökjolenne:) "

előkerült ma a Bankár... illetve folyamatosan képben van, vagyis hát keresget engem, de én soha nem válaszolok semmire. nade ma benyögte, hogy újra szabad, de majd elmeséli (feleség? gyerek?)... és hogy találkozzunk. :) nanáhogy! :D holnap fogunk, ha minden jól megy. :)

tegnap el akartam indulni megint a Kopaszi gátra, de láttam, hogy súlyos idő lesz, úgyhogy inkább otthon punnyadtam. este 9-kor már ágyban voltam, de még sokáig nem bírtam elaludni, meg egyébként is vacakul aludtam. álmos vagyok. de ma megyek edzőtermet megnézni. nincs mese. :)
nevetgélhet és mondhatja bárki, hogy "hiszem, ha látom", de elsejétől új élet jön. mozgással, diétázással, rendszeres lakástakarítással, meg ilyesmi. :) Ozorára formába kell lendülnöm, mert én nem megyek oda ilyen hatalmas, malactesttel. :) 
szóval megemberelem magam és ledurrantom a fölös kilókat, és akkor majd minden faszpörgettyű bekaphatja, aki eddig rám se nézett. :)

kedden volt peteérésem, akkor este szexeltünk Zével, most meg már olyan hányingerem van reggel óta, hogy kész... :( mert bár esély nincs rá, mert nincs, de azért megfordult a fejemben, hogy mi van, ha mégis? na, erről nem is akarok tudni. :) 

ja, és mégegy. :) kedden felvettem egy felsőmet, amit nagyon szerettem régen, de mostanában nem hordtam. és eszembe jutott, hogy éppen 3 éve is rajtam volt, egy szombat estén, amikor TG-vel megismerkedtem, és az esőben csókolóztunk a Szabadság hídon. illetve akkor még nem esett, de aztán igen. és meg is jegyezte, hogy a dekoltázsom még szebb úgy, hogy fénylik az esőcseppektől (akkor még a melleim is jobbak voltak, vagy legalább nagyobbak)... mert hogy ugye akkor TG-vel is jól eláztunk, meg futkostunk az esőben, meg Zével kedden ugyanez történt, nagyjából szinte ugyanott. :) najó, 2 híddal lejjebb. :) de hát a történelem az én életemben elég sokszor ismétli önmagát. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése