hétfő, május 10, 2010

bővebben kifejtve a

hétvége történéseit mit is mondhatnék? nagyon nem gondolkodtam semmin. rengeteget táncoltam, ittam, szívtam, röhögtem, napoztam, áztam-fáztam, pihentem, elmélkedtem, dumáltam, nézelődtem, sétáltam. :)
Tesóm vitt le minket kocsival, hazafelé vonatoztunk, de az már kalandos volt. :) este 11-re értem haza. 
sokmindenre igazából nem is emlékszem, de készült egy csomó kép, ha azokat visszanézem, az jó lesz. :)
Zé nagyon jó fej volt, nagyon jól érezte magát, meg Andi is teljesen beépült a társaságunkba, nagyon jó kis hármas voltunk, erre rájöttünk gyorsan. :) 
a Csillagász is tök jó fej volt, vele is egy csomót dumáltunk, meg piáltunk, meg buliztunk. hazafelé ő vitt el a vonathoz is kocsival.
mit írjak még? igazából ott kellett lenni és megélni, elmondani már nem igazán lehet. olyan érzésem van kb., mint mikor Ozoráról hazajöttem. feltöltődtem, boldog vagyok és kész. és már várom, hogy szombat legyen és mehessek Halásztelekre és ott folytassam, ahol tegnap este abbahagytam. :)
nagyon nem akartunk ám hazajönni tegnap. csak nyűglődtünk, nyavalyogtunk, húztuk az időt, hogy ne kelljen még elindulni. aztán kiderült fél7-kor, hogy 7-kor vége lesz a bulinak, úgyhogy ez lett a végszó. különben még mindig ott sátoroznánk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése