péntek, április 30, 2010

remekül érzem magam

és fogalmam sincs, hogy mitől. rákattantam Péterfy Borira, leginkább a Hello modern dizájn c. számára (ez itt most egy Fine Cut Bodies remix, ami szuper, de persze most az eredetit tolom és imádom) és azt dúdolom reggel óta. meg az lett az ébresztőhangom, meg a csengőhangom, meg minden. :) ismertem már régebben is ezt a dalt, de valahogy most szívódtam rá igazán. de nem is kicsit. :) én nem vágtam eddig, hogy mit mond konkrétan a szövegében, de állandóan vihogok rajta, mint egy kisiskolás. :)

szóval tök jó a kedvem, pörgök a melóban mint állat. :)

legújabb fejlövésem: nem költözöm, inkább veszek egy biciklit. :) elképzeltem, hogy azzal járok majd a Kopaszi gátra bringázni, meg ücsörögni, eltölteni az időt. legalább levegőn leszek, mozgok, és azért bringával elég messzire el lehet jutni nagyobb fáradtság nélkül. már csak meg kell találni a legmegfelelőbb bicajt, ami kényelmes, meg minden. :) ha van itt szakértő Csíra bácsin kívül, akkor kérem jelezze és segítsen. :) ja, meg persze túl kell élni a bringázást, a kátyúkat, az autókat... végül is... ahogy OJ fogalmazott: "egyszer élsz..." hát ja. egyszer élek, egészen addig, míg ki nem töröm a nyakam a bringával. valamibe bele kell dögleni. :))

aztán az jutott még eszembe, hogy emberek nem akarnak csendben távozni mások életéből, hacsak nincs vaj a fülük mögött, hacsak nem kell valamiért sunnyogniuk.

Lackó tegnap teljesen értetlenkedve hívott fel, hogy nem hiszi el, hogy mindenki hazudik. mármint hogy Zé is. pedig ugye mindenki azt gondolta, hogy idő kell neki, aztán meg lófaszt kellett idő. maximum arra, hogy megerősödjön az önbizalma (egopolírozás), hogy legyen sikerélménye. de hát nem kellettem én ott már nagyon régóta. hogy miért? hogy ki kell akkor, ha nem én? csak nehogy olyan érzésem legyen megint, mint 76-osnál, mikor a bnőjét megláttam, hogy: "erre cseréltél le? de most komolyan... erre a nőre??"

jólvan, nem vagdalkozom tovább, bizonyos dolgok még úgyis elő fognak kerülni. bugyog, fortyog még bennem ez a történet, nehéz lesz lenyugodni, teljesen kikapcsolni az agyam, hogy már ne foglalkozzak vele. ezt nem értettem a Bőgősnél is egyébként. minden jó, de mégsem kellek. most vagy azzal hazudott, hogy minden jó, vagy egyszerűen nem képes megbecsülni azt, amit kap az Élettől. 
ja, persze, nyilván az a baj, hogy én birtokolni akarom a férfiak lelkének minden szegletét. na, erről is le fogok szokni. meg az evésről is. :) olyan jó csaj leszek 2-3 hónap múlva, hogy kész. :) mármint még sokkal jobb, mint most vagyok. mert hát most se panaszkodjak. :)

biztos az a baj velem egyébként, hogy túl jófej vagyok. hát majd nem leszek. megközelíthetetlen leszek és vérköcsög. az első hibánál repül az illető. aztán nézelődhet. inkább  legyek úgy egyedül, hogy tudok tükörbe nézni és nem érzem magam megalázottnak, mint hogy valaki engem tegyen megint taccsra és az önbecsülésem romokban legyen. na, nem mintha most romokban lenne. :) 

este takarodunk anyuékhoz hétvégére. napozni fogok. sokat. :)


3 megjegyzés:

  1. Péterfy Bori jóóóóóóóóóóóó! :)

    VálaszTörlés
  2. Marion von Finkenstein2010. április 30. 14:01

    soha nem állítottam az ellenkezőjét... :)))

    VálaszTörlés
  3. Szia Béjbi!

    Mikor megyünk bringát venni?

    Pusza:

    Lackó

    VálaszTörlés