hétfő, április 12, 2010

nyertes hétvége van

mögöttem. több szempontból is nyertes. :)

egyrészt győzött a Barca, amiből én jó kis zsét szakítottam. :)
másrészt győzött a Fidesz, amiből az egész ország profitálni fog. ebben biztos vagyok. :)

amúgy pénteken az IHB buli nagyon jól sikerült, egészen hajnali 3-ig. ott folytattuk, ahol abbahagytuk, volt akivel 2 év után... szóval nagyon jól éreztük magunkat!! :) 
a szombatot végigfetrengtem, mert nagyon-nagyon görcsölt a hasam. az eü. cigi sem segített, egyszerűen mozdulni sem voltam képes, pedig én nem vagyok ilyen görcsölős. hát éppen pont most, mikor mehettem volna erre-arra, pl. Gyuszi szülinapi bulijára... így persze nem mentem sehova. örültem, hogy élek. :( 

felhívott estefelé Zé, 10 percet beszéltünk. aztán küldött még sms-t, amiben az volt többek között, hogy "jó volt hallani a hangod..." ezt nem nagyon tudtam mirevélni. de persze nekem is jó volt. most nem feszülten beszélgettem vele, hanem lazán, haveri megközelítésből. mondta, hogy beszélték Aporral: nyáron engem is elvinnének egy ilyen erdélyi túrára... erre azt mondtam: "hát... majd meglátjuk hogy alakul addig...." erre Zé részéről egy hatalmas sóhaj volt a válasz. én úgy éreztem, persze nem akarok ezen kattogni, hogy fél, hogy nem mondtam elsőre igent, esetleg fél, hogy akkor én már nem is leszek neki, semmilyen szinten. valóban, bennem volt, hogy bizonytalanságban hagyjam, mert persze kurvára örültem, hogy hívott, mármint Erdélybe, de nem vágtam rá azonnal, hogy: "jaj, persze, már be is foglalom a szabimat!" 
hát azt azért nem... 
vasárnap sms-ezés, illetve egyszer én hívtam, mert délben, ahogy szavazni mentem, kicsit felpörögtem, aztán rácsörögtem. :) épp a mólón volt, a Balcsinál... ott sétálgatott. 
aztán még esti sms, meg hétfő reggeli, mármint Tőle... továbbra is azt mondom, hogy a Barátok nem így viselkednek, de hát legyen ez neki Barátság... akkor nekem is az lesz. vagy nem tudom.

persze kavarodik a szar, mert a pénteki buliban szó került egy új pacákról, aki szinte minden paraméterrel rendelkezik, amit a látó előre mondott nekem (korban, foglalkozásban, stb. passzol), igaz, szűz, mármint a csillagjegye, meg még nem is láttam róla fotót, de szombaton, ha nem lettem volna szarul, már meg is ismerkedhettem volna vele. mert már be lettem neki harangozva. pfff... :) tiszta lányregény... :) eladnak a tudtom nélkül valakinek. :) a lényeg, hogy a héten megyek fodrászhoz, meg holnap még vásárolni (szoknyákat akarok!!!), addig amúgy se kellene vele találkozni, lelakott fejjel főleg nem. :) nade, a sors milyen??? 2 év után összetalálkozom valakivel, és kiderül: lehet, hogy az ismeretségi körében van az a pasi, akivel egymást keressük... :))) hát, nem lenne semmi, ha így lenne. :)))

tegnap este jó sokáig tévéztem. ma meg jól elkéstem, ahogy kell. hát parádés.

este jön Zé. már másfél hete nem láttam. fodrászhoz is megy ma. izgi lesz. :) kíváncsi vagyok, milyen lesz, mikor jön. mármint velem. kíváncsi vagyok, hogy az elmúlt hét, meg az üzenetei, meg a várakozása, hogy mikor láthat már, még kitart-e, vagy semmi extra. hát nem tudom. de nemsokára kiderül. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése