kedd, április 27, 2010

ilyenkor azért szeretnék

egy multinál dolgozni, mikor a halálomon vagyok (fosós-hányós vírus), de nem mehetek haza, meg nem tehetem meg, hogy betelefonálok, hogy nem jövök be, meg napokig otthon döglődök. bár már az opik is kopnak, ők is betegszenek meg sorra. a tulajdonosnak meg mikor benyögöm, hogy mizu, mit mond: "igyál sok folyadékot..." hát remek. még jó, hogy valakinek van ennyi esze ennél a cégnél... :(
ráadásul minden melómmal, de mindennel készen vagyok, kb. dél óta, már rég otthon fetrenghetnék... áhhh... pöcs kivan. :(
még a cigit se kívánom, és ez már tényleg brutál állapot. ezt én mondom, tapasztalatból. :)

tegnap válaszolt Zé, minden levelemre (rövidre, hosszúra) egy rövidet. igazából nem tudom, hogy megértette-e amit akartam vele közölni (szerintem nem), de ma át akar jönni este, hogy megbeszéljünk néhány dolgot. elég ködösen fogalmazott: "Kettőnkről szerintem is beszélnünk kellene, mert vannak homályos foltok,megérzések,elképzelések és kérdések a fejemben."    
nem nagyon értem, hogy mit akar, de majd este kiderül. ha megérem... :( 
még azt sem tudom, hogy mikor érek haza, mert akkor ma lesz az algázás, de azt hittem előbb kezdődik, aztán kiderült, hogy mégis később, de már alapból a tököm kivan a mai nappal ettől a folyamatos émelygéstől, szóval nem tudom. megint lemondani meg gáz. pedig most nem is hazudnék. :(

ah, most nézem, hogy mindjárt 3 óra... most már csak kibírom ezt a napot valahogy. ha már eddig kibírtam... :)

tegnap hazaestem egy jó kis bevásárlás után, aztán tévéztem és korán lefeküdtem aludni. Zé levele este fél8 körül jött, az persze adott némi kattogásra okot, de aztán legyűrtem. felesleges kattogni amíg elő nem áll a farbával. Barbi első reakciója/megérzése az volt: "csak nem hozzád akar költözni?" hát nem tudom... nem hiszem. elég furcsa húzás lenne. meg ahhoz nekem is lenne egy-két szavam. 

mi van még? hát leginkább a nagy büdös semmi. ez a rosszullét legalább elveszi az étvágyam, meg kihajt belőlem ezt-azt, szóval a fogyókúra terén brillírozok, de mondjuk erőm az nem sok van, meg életkedvem sem. de tán majd lesz az is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése