szerda, november 14, 2007

valóságos

álmom volt az éjjel. annyira igyekeztem, hogy ne felejtsem el. hát tessék. itt van.
valami szállóféleségre mentem, mert fáradt voltam, pihenni akartam. emeletes épület volt. a fura az volt, hogy a szobáknak üvegfalakat csináltak. tehát beléptem a szobámba, és láttam, hogy a szomszédban egy fiatal fiú meg egy lány szerelmeskedik.
az ágy a fal mellett volt. leültem rá és leskelődni kezdtem a szomszédok iránt. azért függöny volt a falon, de közötte kukucskáltam. viszont annyira álmos lettem, hogy pillanatokon belül eldőltem az ágyon, és elaluldtam. aztán arra ébredtem, hogy valaki, egy borostás (talán picit körszakállas?) férfi megcsókol. erre csak úgy picit kinyitottam a szemem, de nagyon nem reagáltam. csak éreztem a csókot, a száját. mivel nem reagáltam, a mellemet kezdte böködni, majd a hasamat. összerándultam és felébredtem. annyira valóságos volt az egész, hogy a borosta/szakáll dörzsölését éreztem az arcomon, illetve a böködést a hasamban.
nagyon durva volt. felültem az ágyban és nézelődtem, hogy most akkor mi van...
de ki lehetett a férfi, aki megcsókolt? csak egy szájat meg egy orrot láttam. ebből nem tudom beazonosítani...
hm. egyébként csorgó nyállal ébredtem ma reggel, annyira jót aludtam. de a fejem úgy néz ki, mint akit alvásmegvonással büntetnek. horror. a szemeim alatt brutális fekete karikák és táskák. a napszemcsi alapkellék minden reggel. :)

1 megjegyzés:

  1. Hallod Marion:-)))))Nem semmiket álmodsz Te is...
    Hogy ki volt,aki megcsólolt?Hát talán hamarosan megtudod...
    Szerintem ez a 2008-as év Neked is sorsdöntő lesz..csak úgy ,mint nekem...
    Smaccantáááás:-)

    VálaszTörlés