csütörtök, november 29, 2007

kurvajó

volt a péntek este. részegedés, betépés ezerrel. röhögés, táncolás, éneklés. fasza volt.
szombaton indulás Hsz-ra. vonaton randi RT-vel. beszélgetés. aztán 4 napig folyamatos sms-ezés vele. nagy reményekkel.
kedd este itthon. körmöshöz elfutás. aztán haza. RT jött. csodálatos, telibebaszottan kurvajó éjszaka eltöltése vele. semmi szex, beszélgetés, evés, ivás, tépés, zenehallgatás, romantika, szenvedély, hülyülés, egymásrakattanás, imádás, minden.
szerda délután fél 2-kor ment haza. akkor ki is posztoltam, hogy már nem vagyok szingli. merthogy ebben maradtunk. remélem senki nem látta a posztot. 1 óra múlva leszedtem. akkor hívott, hogy hát ez nem megy, mert a korkülönbség, meg hogy még mindig az exét szereti (igazából a kiscsaj hívott fel, aztán odaadta neki a telefont), sajnálja, stb.
paff.
aztán tesóm hív, hogy aput reggel a szállodából a mentő vitte el a debreceni kórházba, mélyvénás trombózis. a lábán. tisztára befeketedett. anyám sírva vonatozott haza, egyedül.
paff.
most akkor legyen még kedvem blogolni???
ennyi szar egy hét alatt... ez már mindennek a teteje.
RT-t felhívtam ma, hogy akkor most mi van, hogy ez most komoly, vagy csak az exének szólt a színjáték... komoly. kurvaéletbe. nem is tudom mit vártam egy 20 éves fiútól. basszameg. az a durva, hogy az elmúlt 7 évben összesen nem csókolóztam ennyit, mint ezen az éjszakán. valami hihetetlen jó volt minden. és neki is. és mégis a picsoidot választja. meg hogy a korkülönbség. pedig igazából engem zavart ez a 11 év a legjobban, aztán pont ő nem tud  mit kezdeni vele. hogy mit szól majd az anyja, meg hogy úgyse működne, meg stb.
ehh... faszom. nem nyitok többet óvodát, az tuti. de kurvára sajnálom. mert nagyon jó volt vele... de lezártam, mi a faszt görcsöljek? rövidrezártam. sok sikert kívántam neki, meg a csajának, azt kész. menjen a gecibe.
voltam ma állásinterjún, jövő hét csütörtökön meg V cégéhez megyek interjúra. valami majdcsak lesz már.
holnap BT feljön, szórakozunk kicsit. miért ne?
hogy mikor lesz pasim???? áááááhhhhhhh... én már ezen nem is agyalok...
ja, TG egy fasz, halálba idegesít. beképzelt majom.
R meg a főfasz. tőle aztán meg is rohadhatok, arra nem képes, hogy megkérdezze, mijafaszvan. kapja be. ennyit a "barátság"-ról. mármint ami kettőnk között van. van a lófaszt. max. volt. csak és kizárólag múltidő. hozza vissza a kulcsom és ne lássam többet.
kurvaistenmegbasszamár azt a büdöskurvaeget.
annyira elegem van.
nincs pénzem, hogy elmenjek meglátogatni az apámat a kórházban. asszem ennél nincs lejjebb. felkötöm magam hamarost. az lesz a megoldás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése