vasárnap, november 18, 2007

32. születésnapomra

azt kérem, hogy a születésnapom estéjén Bauxittal szeretkezhessek. azt szeretném, ha őrült, szenvedélyes éjszakát töltenénk együtt.
szeretném hátulról, szeretném előlről, de a lényeg, hogy közben énekeljen. nyomja a dumát. brümmögje a fülembe: "Hello B.A.Z. megye, tell me how you do it..." aztán meg úgy dugjon, hogy nézze magát a tükörben és mondja: "Azt a betyár mennyire szép vagyok, azt a betyár mennyire nagy vagyok, azt a betyár mennire jó vagyok, azt a betyár ez mind én vagyoooooook!"
hihetetlen orgazmusaim lennének... totál rá vagyok kattanva erre a pasira.
de ezzel az este még nem érne véget. ha már halálra élveztem magam tőle, akkor jöjjön be Tokyo és Még5lövés is, és én mindhármukat kényeztetném, sorban, míg ők nyomnák a nótákat.
dugnék mind a hármójukkal. reggelig.
ezt kérem a szülinapomra. cirka 9 hónap van addig. ha szerettek kedves Olvasóim, megszervezitek nekem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése