csütörtök, november 29, 2007

alighogy

kiposztolom az előzőt, rámkattint R msn-en
"®: cupp
®: mizu?
®: mesélj
®: nagyon gáz van?
Marion:?
®: már a gyár miatt
®: mit csinálsz most?
Marion: semmit
Marion: netezek
®: már ugy egyáltalán
®: mi van veled?
Marion: semmi
®: ok
Marion: mit mondjak?
Marion: 1 hete rúgtak ki
®: mittom én
Marion: most kérdezed meg
®: amihez kedved
®: van
®: igen
Marion: azt inkább nem
®: hagytam ohgy átgondold mielőtt beszélsz róla
Marion: najó
Marion: mindig meg tudsz lepni
Marion: erre a verzióra nem számítottam
Marion: :D
®: most biztos azt hiszed nem komolyan mondom
®: pedig igen
®: gondoltam hogy felhivlak akkor
Marion: jólesett volna
®:meg be is jelentkeztél ide azóta
®: de akokr szerintem inkább dühös voltál persze lehet most is
®: megértem
Marion: ha ennyire egyszerű lenne az életem, mint ahogy most onnan kinéz, kurva boldog lennék
®: honnan?
Marion: de az elmúlt 1 hétben olyan dolgok történtek, hogy inkább a Dunának mennék, kb. most
Maron: hát ahol most ülsz, onnan
®: basszameg
Marion: igen?
Marion: én cifrábbat is tudok"
itt kilépett és én naiv picsa, aki még a Jézuskában is hisz, nos, azt hittem, hogy elindult hozzám. de nem. pár perc múlva visszatért.
"Marion: nos
®: igen?
Marion: nem tudom
Marion: azt hittem akarsz még valamit mondani
®: én meg azt hittem te akarsz
®: már ha akarsz
Marion: akarnék
Marion: hogyne
Marion: ha kíváncsi vagy rá/rám
®: ne kimélj
Marion: csak nem így
®: értelek
Marion: unok pötyögni
®: hát akkor vmellyik nap
®: ha kicsit lenyugodtál
®: hétfő kedd
Marion: nem, majd ha neked lesz rám időd, akkor
Marion: nem az én higgadtságomtól függ
®: igy is jó :)
Marion: akkor kellemes karácsonyt, boldog új évet és  happy easter
®: hmm  :)
Marion: fura, én nem nevetek
®: azért ha nem muszály ne kergess el magad mellől
Marion: én????
Marion: te csinálod magadnak
®: (itt valami virágrajzot küldött át)
®: kisvirág
Marion: látom :)
Marion: a naiv picsa énem fejében megfordult az előbb, amikor offline lettél, hogy netán kocsibaültél, hogy idegyere, hogy megtudd, mi van...
Marion: aztán felpofoztam ezt az énem, hogy állítsa már le magát
®: tudom mivan
®: voltam én is ilyen szituban
Marion: nem tudod
Marion: hidd el
®: amig élsz addig nincs gáz
Marion: naja
Marion: hát az már nem sok idő
Marion: kihasználom jól
®: én az ilyesmit nem szeretem
Marion: én se"
....
ennyi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése