vasárnap, november 18, 2007

nekiálltam

South Parkot nézni. kezdtem az első évadtól. most ehhez van kedvem.
délben keltem fel. mikor már nem bírtam tovább hallgatni a szomszédból jövő zenét. fel is ordítottam: "picsába, kapcsold már ki ezt a szart, te köcsög! majd adok én neked zenét mindjárt!!!" most már persze elhallgatott.
lejárt szavatosságú szarokon élek. tök gáz. csóróság van. felélem ami még itthon van. übergáz.
egyébként hajnali 3-kor feküdtem le, addig beszélgettem egy soproni fiúval. gyönyörűséges... de hát egyikőnk sem hisz a távkapcsolatokban... :(
az éjjel felhívott 42, akivel 2 hete beszélgetek kb. még nem találkoztunk. totál őrült pasi, éppen ezért bejön. azért hívott, hogy a Nagyvárad téren vannak, persze tök részegek, filmeznek szokás szerint, és hogy hova menjenek bulizni. mondtam, hogy a WB-be, de ott 600 pénz a beugró. egy fillérjük se maradt. úgyhogy elindultak a belvárosba. ha mégis a WB-ben kötöttek volna ki, én is lementem volna... :(
ehhh... már a South Parkot is unom. picsába. asszem spanyolozok egyet délután. jót fog tenni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése