szerda, április 25, 2012

kitaláltam a tökéletes

választ Álompasinak, amit persze nem küldök el (bár azért még erősen gondolkodom rajta), de sosem lehet tudni. nos, ugye azt írta, hogy megváltozott az élete, vagy mi. erre azt írnám praktikusan: "mégis mi változott? rájöttél, hogy meleg vagy?" :DDD hát de nem? ha nyomatja továbbra is a társkeresőt, akkor fix nője nincs. akkor csak az változhatott meg, hogy már nem a lányokat szereti, hanem a fiúkat. és hát ezen a társkeresőn a melegek is szép számmal képviseltetik magukat, szóval össze lehet rakni így is. :) nade mindegy, túlbeszéltem, nem is érdekel ez engem, leszarom. csak utálom, ha valaki nem őszinte, ja, de persze tőlem megköveteli, hogy az legyek. szánalom.

tegnap kicsit megültem LAndienál, dumáltunk egy jót. eljön velem Normafára, úgyhogy zsírkirályság. :) remélem, ropjuk reggelig. :)

este ÉH helyett meccset néztem. JÓHOGY!! :))) Terry kiállításánál kishitűen elkapáltam a csapatot, aztán a szépítés, a kihagyott tizi (tudtam, hogy kihagyja, annyira tudtam!!!) után már tudtam hinni bennük. Torres góljánál meg sikítottam. :) jól írták valahol, hogy végre visszafizette az árát Abramovicsnak. :) a döntőbe lőtte a Chelseat. most már csak az kell, hogy ma este a Madrid is ezt tegye. :) HALA MADRID!!! :DD
nanáhogy, ma is meccset fogok nézni ÉH helyett. egyszerűen elvesztettem az érdeklődésemet, unalmas már ez az évődés ami ott megy, meg valahogy a fazonok is unalmasak. bármennyire is örültem, hogy Krisztián kiesett, azóta valahogy nézhetetlen. na, mondjuk addig se miatta néztem, de már valahogy tényleg nem érdekel. 

jaj, most voltam wc-n, belenéztem a tükörbe és azt kell mondjam: KURVAJÓL NÉZEK KI!!! :D ennyi. ezt csak úgy mondom. :) csak hogy tudd: ilyen vagyok. :)

mostanában egyébként rohamokban rámtör az elbizonytalanodás magammal kapcsolatban. mármint a külsőmmel kapcsolatban. arra gondolok, hogy biztosan elég nőies vagyok-e így, rövid hajjal is. mert tapasztalataim szerint a pasik a hosszú hajú nőket nézik meg egyből, azokat kultiválják. nem értem, hogy miért, hiszen a rövid hajba is bele lehet kapaszkodni rendesen, de valamiért a hosszú haj=nőiesség. mármint sok pasinál. és emiatt gyötrődök néha, hogy helyes volt-e levágatni. ráadásul úgy érzem, hogy még a fejem is túl nagy egy rövid hajhoz, hogy még fogynom kéne, hogy vékonyodjon az arcom, mert akkor jobban állna ez a rövid is. de ha meg belenézek a tükörbe, akkor meg egy csinos, dögös, vagány csajt látok, aki vagyok tulajdonképpen. az a szomorú fejű, leszopott hajú csaj kurvára nem én voltam. az valami tévedés volt. én rövid hajjal vagyok én és ennyi. kipróbáltam a hosszút és elég is volt. ha megint akarom, majd megnő. de most így, rövid hajjal érzem jól magam. és igyekszem így nőies lenni. :) a gömbölyded formáim már megvannak hozzá. 

a tegnapi Ízek, imák, szerelmek-ben megint egy újabb mondat ütötte meg a fülemet. nem tudom pontosan idézni (majd a könyvből kikeresem, ha lesz időm), de valahogy így szólt: "ha el tudsz fogadni néhány makacs tényt önmagaddal kapcsolatban, akkor egyensúlyba kerülhet az életed". és erre én azt mondtam ki hangosan otthon: "igen, szeretek enni, imádom az ízeket, és utálok mozogni. vagyis soha nem leszek pálcika, ha megfeszülök sem. de ilyen vagyok, ez vagyok, elfogadom így magam és kész."
és ez pont azért jött jókor, mert kb. 1 napig tudtam tartani azt a diétát, amit kijeöltem magamnak, mert tegnap este már megint toltam a szénhidrátot az arcomba, de hát mit csináljak, ha szeretem és élvezem? úgyhogy most ott tartok, hogy leszarom a súlyomat, mindent leszarok. nekem ez így jó, én ezen túl vagyok, persze újra nem akarok 125 kg lenni, arra azért vigyázok, de nem fogok semmiféle örömforrást megvonni magamtól, ami a kajára vonatkozik. és ezt itt le is zártam. biztos lesz olyan, hogy azért majd odafigyelek jobban, meg majd nyáron úgysem kívánom az evést, de most nem vagyok hajlandó ezzel foglalkozni. elegem van a kalóriák számolgatásából. van hasam, van úszógumim, akinek így tetszem az jó, akinek meg nem, az kuka. én nem fogom a saját életemet ezzel tönkretenni. amúgy sem felszínes kapcsolatokra vágyom, ami arról szól, hogy ki milyen csini, meg sovány, meg gazdag. az értelmet és az érzelmet keresem, arra van szükségem. akár párkapcsolatról van szó, akár barátságról. ha valaki nem tud így elfogadni, azzal nem vagyok hajlandó tovább kapcsolatban lenni. aki még megjegyzést is tesz rám esetleg emiatt, azt meg azonnal törlöm az életemből. és nem akarok ezen témázni többé, hogy hány kg vagyok, és mikor és mennyit fogyok még. nem érdekel. csinos csaj vagyok, így ahogy vagyok. nekem ez most így tetszik, oszt kész. majd ha nem fog tetszeni, akkor változtatok. de tudom, hogy van valahol egy szuperpasi, aki már alig várja, hogy találkozzon velem, és megengedjem neki, hogy minden porcikámat szeresse.

hiszek a szerelemben. hiszek önmagamban. szeretem önmagam. szeretek mindenkit. békében vagyok a Világgal és önmagammal.