péntek, április 20, 2012

kissé megperzselődtem a

szoliban tegnap. pedig ugyanabba álltam be, ugyanannyi időre, mint a múltkor. és legutóbb észre sem vettem, most meg pirított, mint állat. :) még a végén én is ilyen túl barna és túl szőke pirított ribanc leszek. :) persze azért ésszel barnulok, már a héten nem is megyek, csak majd jövő héten, nehogy.

viszont mocskosul túlpörögtem a tegnapi estét. nem tudom mi volt velem, de bevásároltam százféle nasit, mert arra készültem, hogy Hétfői feljön egy rekesz sörrel, és hajnalig piálunk és dorbézolunk. gondoltam, ahhoz meg nem árt egy kis ennivaló. ő meg mikor meglátta sokkot kapott, hogy "ezmi?". :) lehet, hogy azért is kapott sokkot, mert még nem volt nálam, és nem tudja, hogy én ilyen nagyon jófej vendéglátó vagyok, meg hát amúgy is haverilag ültünk össze dumálni, szóval ez most nem ilyen pasifogó taktika volt (szerintem erre gondolt ő leginkább és ettől bepánikolt picit), egyszerűen csak a véremben van a vendéglátás. :) mindenesetre ittunk rendesen. én többet is, mint kellett volna. meg azért trombitáltunk is természetesen, főleg, miután éjfélre elfogyott minden pia, és már nem maradt más butító. :) nem akartam még éjfélkor lefeküdni aludni, így nem is "zavartam el", hiszen nagyon-nagyon jól éreztem magam a társaságában. annyira jó vele beszélgetni, egy csomó dolgot egyformán látunk. meg egyáltalán, nagyon bírom ezt az embert, úgy ahogy van. :) az RvP klónt. :) megjegyzem, a labdával is ugyanolyan jól bánik, mint a gúnáros hasonmása. :)

hajnali 3 körül feküdtem le aludni, úgyhogy most egy rakás macskajaj vagyok, és legszívesebben a wc-be lógatnám a fejemet egész nap. de hát be kellett jönni dolgozni, mert a munka nemesít. :)

és még holnap újra munkanap, ezdeszép. :S no sebaj, majd vasárnap pihenek. :)