kedd, február 02, 2010

nem volt elég

hogy korán reggel felcseszem magam a 7-es busz utasain (nem szabad nekem már úgy emberek közé menni, hogy nem tolok egy kis mariskát előtte), a boltban szembesülök valami napi szennylap címoldalán azzal, hogy Hajdú Péterék megint szaporodnak. de kérdem én, minek??? és ki a faszt érdekel ez különben is? nincs még elég mocsok ebben az országban, még ez is? ezek valakik? ez az albertirsai tinipicsa, ez a falu ribanca, meg a férje, akiről jót nem tudok mondani, rosszat meg mindenki... szóval tragédia...
amúgy meg úgy ébredtem reggel, hogy a rák keresse Zét. megfordult a fejemben még este, hogy majd megírom neki levélben, hogy mi lenne ha... de hát írjon az, akinek 6 anyja van. nekem csak egy van, annak is éppen névnapja van ma, úgyhogy talán hanyagolnám ezt a dolgot.
remélhetőleg Zé soha többé nem fog már keresni, és ezzel le is zárható a történet. szép volt, jó volt, talán igaz sem volt... de most vége van és ennyi.

olyan napom van egyébként, hogy kész. reggel óta oktatáson ültem nem tudom meddig. (persze addig a munkámat senki nem csinálja, az áll...) már én próbáltam gyorsítani a tempón, de hát az előadók... áhh... na, mindegy. és ma a Kossal kéne találkoznom... szerintem lemondom. nekem ehhez most se energiám, se türelmem. ha meg nyavalyog, akkor megmondom, hogy 29 évesen neki is illene már elmenni egy állásba, és nem még mindig az egyetemen mereszteni a valagát, a szülei pénzéből, és akkor majd megtudja, hogy milyen egy munkanap, netán egy hét, amit 8-17 időbeosztásban végig kell tolni, ráadásul mindezt némi felelősséggel fűszerezve. ha nekem pattogni kezd, akkor leoltom, és akár le is lehet rólam kopni. én nem vagyok rá kíváncsi egyébként sem, ő meg ne legyen rám kíváncsi. ennyi. 
ő se volt képes anno belémszeretni, na, nem mintha nekem az jó lett volna, ha mégis, de a lényeg, hogy neki sem ment, akkor meg ne akarjon minden áron a barátom lenni. 
van nekem 76-os (remélem, végre jelentkezik), meg néha TG, aztán ennyi. ennyi elég is a fiúbarátokból. bőven. a francnak kell még egy kolonc. (természetesen 76-os és TG nem kolonc) 

na, milyen fröcsögős napom van... pedig a tegnap estém igazán jól sikerült. :) végre megvettem a Berlin Calling dvd-t, original!!! és persze meg is néztem. az extrákhoz már nem volt türelmem, de a filmet persze igen, éppen negyedszerre... már látom, hogy ez lesz az új Ravasz... ezt fogom nézni üres perceimben, óráimban, mert fantasztikus... és persze a zenéjét hallgatom folyamatosan. mert úgy a jó. :))

2 megjegyzés: