hétfő, február 08, 2010

mégsem találkozom ma

Zével. lemondta. munka miatt. ilyen se volt még.
na, hát nekem aztán annyira nem fontos, hogy beszéljünk, tőlem aztán ráér. kérdezte egyből, hogy holnap jó-e. én meg úgy érzem, nem vagyunk most úgy, hogy akkor simán rábólintok a holnapra. megmondtam, hogy nem tudom még mi lesz holnap, majd jelentkezem. ennyi. annyira nem izgat most ez az egész, mint tegnap, vagy mint egyáltalán gondoltam.
a hétvégét szervezem inkább, Mr. X lesz az áldozat, ha minden jólmegy. :) remélhetőleg a képek, amiket küldtem ma magamról, sikert aratnak nála... :) ha nem, akkor ez bukó, de legalább újabb jó fej emberrel ismerkedtem meg, ha más nem, levelezés szintjén.
persze, most máshol is sütögetem a pecsenyém, legalább is beletartom a tűzbe azt a bizonyos vasat, illetve a vasakat, többes számban, aztán majd kialakulnak a dolgok.
nem vagyok elveszett csajszi, nem vagyok senkire rászorulva. megoldom az életem egyedül. pasim is lesz, dugni is fogok. egyszercsak, idővel. :)
addig meg köszönöm szépen, jól elvagyok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése