hétfő, augusztus 10, 2009

a Vonzások és

állatságok egy nagyon-nagyon jó film!!! hogy nem tudtam én ezt eddig???

a Bőgős tegnap megváltoztatta iwiwen a kapcsolatunk címkéjét. én azt jelöltem be, hogy párkapcsolat, de bonyolult. ezt ő nem igazolta vissza.
erre ő most, hogy "üzleti partner", mármint azok vagyunk egymásnak. én meg ezt nem igazoltam vissza.
na, erre írtam egy felháborodott levelet, hogy mijafasz, hogy üzleti partner? és hogy szerintem akkor ezt itt most fejezzük be.

az éjjel kurvaszarul aludtam, egy csomót forgolódtam. biztos a nagy utazás miatt. az nyomasztott. na, mindegy. majd pótolom valamikor. 
eléggé esőre áll az idő... hogy örülök... remélem, a sátor mindentől meg fog védeni.

most már tényleg szifonváltásra mindenkinek. megyek bulizni. 1 hét buli. ójesssz. :)

1 megjegyzés:

  1. Szió!
    Előre is NAGYON BOLDOG SZÜLINAPOT! És nyugi csak " az első száz év a
    legnehezebb." (Wilson Mizner)
    Remélem Ozora zseniális lesz számodra szval jó bulizást!
    Pusza:G.

    VálaszTörlés