szerda, augusztus 26, 2009

teljesen elment a

hangom este, annyit üvöltöttem, de bent van a Loki a BL-ben!!! :)
csodaszép két góllal ráadásul!!! nem játszottak túl jól, ez a bolgár csapat nem volt lebecsülendő, de megvan és ez a lényeg! :) ha netán a MU jönne a csoportkörben, akkor... bazzz... orgazmus... :)

tegnap este egy tücsök mászkált a nappaliban, rájöttem, hogy Ozoráról hoztam magammal, a sátor segítségével. először ráküldtem a macskát, de aztán meggondoltam magam, mégiscsak az egyetlen élőlény, aki rajtam kívül ott volt Ozorán. szóval remélem még él, bár éjjel a macska eléggé meg volt őrülve miatta, lehet, hogy szétszedte. én reggel már nem néztem.

este, még meccs előtt nekiálltam főzni. a Bőgőstől tanult lazasággal és kreativitással, meg persze az ő fűszerkeverékét használva... nehéz leválni így valakiről, ha még a konyhában is állandóan ő jár az eszemben. a közös főzések, a nagy röhögések, a kuktáskodásom mellette, a fűszerének ínycsiklandó íze, ami utánozhatatlan... mostanában ráadásul állandóan az ő fotóiba botlom, lépten-nyomon találok valami képet róla... ráadásul jó képet, a régi időkből...

én azt hittem, hogy boldog velem... én azt hittem, hogy velem teljes az élete... annyira úgy tűnt... én voltam csak a vak? én nem vettem észre a jeleket? én csináltam teljesen hülyét magamból? és ez most nem önostorozás, egyszerűen csak elmélkedem, hogy mit ronthattam el? hogy hol ment félre a dolog? túl lelkes voltam valószínűleg... ez lehetett a gond. elkényeztettem, elkapattam, seggét kinyaltam... bezzeg amikor azt hitte, hogy levesben van, még az elején, akkor ment a para... akkor tudott udvarolni tovább. amikor meg már birtokon belülre került, akkor meg... áhhh... szóval én csesztem el, de hát örök életére nem játszmázhat, meg aggódhat az ember, hogy "akkor ha most azt mondom, hogy szeretem, akkor el fog menekülni és akkor izé, velem mi lesz??? de ha nem mondom, akkor meg azért menekül el???..." ez sosem volt az én műfajom. lásd, igazából a Bőgős sem menekült el akkor, mikor azt mondtam neki, hogy szeretem. sőt. najó, ezen már kár agyalni. ő egy tipikus Halak, akinek semmi nem jó. ha minden jó, akkor az nem jó, ha meg semmi se jó, akkor meg az nem jó. áhhh... soha többet Halak... de tényleg. tudom-tudom, ne húzzam rá mindenkire ugyanazt a skatulyát, de be kell vallanom, hogy tartok tőle, félek attól, hogy újra egy Halak elrabolja a szívemet és tönkretesz. inkább kihagynám.
hát... hiányzik a mocskos pofája, párszor azért eszembe jut egy nap... najó, legtöbbször a "kizáró okok: műköröm, túl nagy has stb." ami bevillan, és ezen meg dühöngök, de ma reggel is, meg minden reggel, a Blahán, a buszt várva, a Jelen felé nézegetve eszembe jut, ahogy a Triót vártam a Corvin áruház sarkánál, egy téli este, és jöttek, gitárokkal, meg mindennel. és mentünk Grencsóra, és olyan jó volt... áhhh... sose felejtem el, hogy milyen boldog voltam akkoriban... soha...

azért jó lenne, ha már jönne valaki más... díjaznám... kezdek már teljesen becsavarodni. és most már a szex is hiányzik. de nagyon. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése