vasárnap, augusztus 09, 2009

nem azért nem

írtam eddig, mert olyan kibaszott jól sikerült a péntek estém, hanem éppen ellenkezőleg.
najó, nem volt rossz, de hát mégsem az igazi. merthogy a Bőgős lemondta. este fél8-kor küldött üzenetet, hogy mégsem jó, mert megy az anyjához. (vagy inkább anyjába??? Barbinak ez a verzió jobban tetszett... :D) visszakérdeztem, hogy akkor van-e B-terv? erre meg nem válaszolt. lefosom. nem érdekel.
nem akartam a péntek estét egyedül tölteni, mert a frizurám igazán jól sikerült, meg úgy egyáltalán... bennem volt a pörgés. 
míg a fodrásznál ültem keresett a Dobos. hogy mi van velem. épp a barátnőjével shoppingolt. parádés.
aztán keresett TZ a sárkány-oroszlán. annak meg benyögtem, hogy egyik pasi sem érdemel meg engem. 
aztán én próbáltam a Hétfői fiút befűzni egy málnaszörpre, amit ő indítványozott, mikor még nyaraltam. de az meg Erdélyben van. szuper.
megjegyzem, Erdélyből hamarabb tudott válaszolni, mint ez a seggfej Bőgős. mindegy, Hétfőivel abban maradtunk, ha hazajövök Ozoráról, akkor majd koccolunk tényleg.
hálistennek igencsak elfoglalt leszek Ozora után, szóval a Bőgősnek most már tényleg sorszámot kell tépnie. 
ja, hát arra persze volt esze, hogy péntek este még küldjön egy levelet iwiwen, egy videóval kapcsolatban, hogy abban nem harsonán játszanak, hanem szárnykürtön, vagy mijafasz, és hogy még ezt sem tudom? (bazmeg, ez is mi a fasznak küpped most már feszt a net előtt...) erre én ma hajnalban írtam vissza, hogy "szőke vagyok fasszom!" és ennyi. bekaphatja. 
a péntek estét végül egyedül töltöttem, meg a szombat estét is, meg a mait is egyedül fogom. remek. tegnap mostam, pakolásztam, előkészültem az utazásra. ma kb. ugyanez lesz, de most már célirányosan, pakolok a táskába stb. délután végre normális meccs lesz a tévében, úgyhogy majd azt is nézem. 
tegnap Movie Day volt nálam. sorrendben ezek mentek: Ravasz, az Agy..., 54, Indul a bakterház, Blöff, Spíler. én asszem szerelmes vagyok Guy Ritchie munkáiba. vég nélkül tudnám ezt a három filmet nézni. de tényleg. meg az Ocean's trilógiát is. és akárki akármit mond, Brad Pitt a legnagyobb Isten. ennyi.
leszedtem végre Daniel Merriweather Red c. számát. lehet hallgatni meg könnyeket hullatni. csak úgy általában, meg pl. Cseh Tamás miatt. nem néztem hírműsorokat, nem néztem indexet egészen eddig, úgyhogy most láttam a hírt. újabb pótolhatatlan emberrel lettünk kevesebbek... :(
no, hát ennyi, röviden, tömören. most egy hétig ne várjatok új posztokat, nem szándékozom írni. viszont viszek Ozorára jegyzetfüzetet és amit csak tudok, lejegyzek majd. bízom benne, hogy remek gondolatmenetek fognak születni. 
kicsit félek azért, hogy milyen lesz vadegyedül, de várom is már nagyon. feltalálom magam, attól nem félek, hogy nem. csak legyen jó idő. plíz. 
ohh... szerdán szülinap. na, az még vicces lesz. :) egyedül fogok ünnepelni, de mégsem leszek egyedül. faramuci helyzet. egyszer ezt is át kell élni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése