hétfő, augusztus 24, 2009

a csalódás hete

volt a 34. hét.
először a Bőgősben csalódtam, aztán Madonnában... hát ki érti ezt??? már lassan fel sem tudom dolgozni... :( sőt. nem is szimpla csalódás ez, hanem kiábrándulás. mindkettőjükből. pfff...
szerda este az ideg dolgozott bennem, de csak addig, míg meg nem tekertem amit akartam. onnantól semmi bajom nem volt. az ereim felvagdosásán is gondolkodtam, de hát nyilván nem éri meg egy faszparaszt miatt, ugyebár. úgyhogy inkább lenyugtattam magam.
csütörtökön jó sokáig döglés, aztán elindultam Barbihoz. egészen szombat délelőttig nála voltam. nem volt kedvem haza menni. meg hát ő se nagyon küldött, úgyhogy cserébe néztünk jó filmeket, jól berúgtunk (szülinapoztunk) mindkét este, röhögtünk sokat, meg kajáltunk, szóval igazán klasszul telt a két nap.
szombaton aztán a Kos elvitt a telekre, ott voltam vele egy kicsit délután, majd este Madonna Banyával, a Kossal, meg Judittal.
mehettem volna az első sorba is, de nem volt kedvem. elegem volt a tömegelésből. azért persze utólag bánom már. bedobtunk a Kossal két feles páleszt, míg vártunk, akkor fel is pörögtem, de mire a Nagysága megérkezett, pont bealudni készültem. szóval annyira nem tudtam élvezni. az előző turné jobb volt szerintem. na, mindegy. aztán persze szarrá áztunk, szóval nem volt elég az alapjáraton tüdőgyulladásom, még jött ez is. remek. :S
otthon még hajnali 5-ig fenn voltam, magamban afteroztam. így vasárnap délután fél 5-kor keltem fel, hivatalosan, mert addig legalább óránként egyszer szaladtam kiköpni a tüdőmet, annyira köhögtem. parádés.
este még tévézés és ennyi. punnyadás.
ma meg meló. és szombatig. fujjj!!!!
halálomon vagyok, de talán Hétfőivel összefutok a héten. ezt már várom is nagyon. :) olyan kedves és vicces leveleket ír... igaz, hogy picit ittasan... áhhh... mindig ezzel szívom meg. részegen mondanak nekem valamit, mármint férfiak, én meg elhiszem. holott nem lenne szabad. picsába. ugyanabba a folyóba nem kéne még egyszer belelépni.
ja, igen. kicsit átpofoztam a blogot. az idézet a Budapest Orfeumból van. csütörtökön rászívódtam, végig énekeltem az egészet. imádom. ha valaki esetleg meg tudja szerezni a felvételt, mármint a képet (nekem a hang cd-n megvan), akkor bármit kérhet cserébe. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése