csütörtök, augusztus 02, 2012

sok újról nem

tudok beszámolni, mármint magammal, a boldog párkapcsolatommal kapcsolatban. :) talán az is valami, hogy létezik, ez a boldog párkapcsolat, és ez nyilván elég is alapvetően. :)
még mindig édesbogár Kereskedő, hív, ír, keres, imád, vár, akar. :) és ez a legfontosabb. :) és én is így vagyok vele, hogy imádom, akarom, kell nekem. és nagyon tud hiányozni. :) vannak beceneveink, amiket szeretünk, és csak mi tudunk. és éppen valamelyik este beszéltük telefonon, hogy annyi dolgunk lesz majd együtt, annyi mindent ki kell próbálnunk, meg kell élnünk együtt, meg kell mutatnunk a másiknak. és nagyon-nagyon klassz ez a tervezgetés, meg ez a hozzáállás, meg az, hogy van valaki, akivel minden álmomat megvalósíthatom (pl. az ágyban is). :)
kedd reggel óta nem láttam, de ma talizunk végre. :) elmegyünk este partyzni a Chachiba, mert Format C:-ék már nagyon várnak! :))
aztán én holnap már szabin vagyok, készülődöm, vásárolgatok, csomagolok. ő még 2-ig dolgozik, de aztán megint együtt leszünk, egészen szombat reggelig, amikor majd fájó búcsút veszünk egymástól.
de 12-én jön le utánam Ozorára, és a legnagyobb, hogy ma engedélyezték a 13-át is, szabinak, úgyhogy maradunk mindketten afterozni is. :)) vagyis majd csak hétfőn este jövünk haza, és ugyan kedden már meló, de leszarom. :)

ha majd lesz lehetőségem, akkor persze fogok jelentkezni Ozoráról is, ha más nem, akkor Twitteren. szóval kövessétek, figyeljétek! :))

és augusztus 14-én meg jön a beszámoló, részletesen. ;)

addig kellemest mindenkibe!!! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése