kedd, július 31, 2012

amikor már fáj

a pisilés is, akkor be kell látnom, hogy az elmúlt cirka 3,5 évben összesen, ismétlem, ÖSSZESEN nem szexeltem annyit, mint Kereskedővel az elmúlt egy hétben. :)
pénteken hazafelé jól megbeszéltem a Tesómmal is ezt a love storyt, és persze ő is nagyon lelkes volt, meg támogatott, és ő is jónak érzi ezt az egészet.
aztán hétvégén, esténként, vagy délutánonként, mikor a család elcsendesült, kiszökdöstem telefonálni, meg cigizni. :) sokat beszélgettem Kereskedővel, sőt, péntek este még egy hulló csillagot is láttam. naná, hogy kívántam is! :)
jaj, remek volt a hétvége, minden-minden tökéletes volt! péntek este lecsó volt a vacsora, amit én gyerekkorom óta nem szeretek. egyszer ettem csak életemben, akkor is olyat, amit Zével főztünk közösen. no, péntek este ez volt a menü, és annyira kívántam, és olyan finom volt, hogy anyuék csak néztek, hogy mi van velem. :) ennyi lecsót életemben összesen nem ettem meg, mint akkor este. :) sőt, ma is azt fogok enni, ha hazamentem. szóval pénteken finom, könnyű vacsi, aztán később trécselés Kereskedővel.
szombaton strand, 9-től 3-ig, aztán ebédelés, gyümölcsleves+csülök pörkölt. nyammm. jól bezabáltam. :)
délután a kertben, a fa alatt titokban cigizés és csevegés telefonon. na, kivel? :P és még aztán késő este megint. :)
vasárnap pihenés, újra finom ebéd, délután meg indulás haza.
minden nagyon klasszul telt, jó volt a hangulat, mindenki aranyos volt, leginkább én, hiszen a szerelem (igen, jelentem, most már tényleg erről van szó) mindig kisimítja a ráncaimat, meg az idegrendszeremet. :) pláne az igazi, viszonzott szerelem. ;)
vasárnap este 7-re ért hozzám Kereskedő, ZP-be akartunk menni, Tigris koncertre, de nem is éreztem, meg a vihar is közeledett, így inkább otthon voltunk, kettesben. szexeltünk is, nem keveset, de újabb orgazmusról nem tudok beszámolni. egyrészt mert fáradt voltam, másrészt annyira szétdörzsölt már mindenütt, hogy már wc után megtörölni is kínlódás, nemhogy. ;)
cserébe ő sem ment el, nála ez nem bejövős, hogy akkor legalább ő. persze, majdnem belepusztult a feszülésbe, de kibírta. összebújtunk, nyünnyögtünk, majd aludtunk.
hétfőn felkelt előbb, mint én, csinált kávét, nekem is, aztán elhúzott dolgozni, én meg egyedül ébredeztem. :)
aztán este a Darshanban találkoztunk, és mikor jöttünk el, persze, hogy a Tesómékba botlottunk... remek. :) úgyhogy gyorsan be is mutattam a Tesómnak, legalább ezen is túlestünk. :)
tegnap megint nálam aludt, a szex témában megint nem haladtunk előre, de legalább hátra sem, ma reggel elkísért a Blaháig (szabadnapos a mázlistája), majd ment, intézni a dolgait.
persze ma már egy csomót beszéltünk megint telefonon, meg fogunk is még. meg sms váltás, meg ilyenek. :) és édes cukorborsó, és nagyon-nagyon-nagyon imádom!!! tegnap tisztáztuk telefonon, hogy "akkor már járunk"... :) szóval, jelentem, párkapcsolatban élek, és nagyon jól érzem magam benne, sőt mi több, boldog vagyok. :) ez a Férfi mindent megad nekem, amire szükségem van, és az a legszebb az egészben, hogy cserébe csak annyit kér, legyek önmagam, és legyek úgy, ahogy egyébként is szoktam lenni. no, hát ez igazán nem nagy kérés. ;)
azért már kezd piszkálni a dolog, hogy lassan nekem is kéne villantani valamit, kedveskedésből, meg meglepetésből, bár nem hiszem, hogy hiányt szenvedne bármiben is, mármint abban, amit tőlem kap. vagymi. talán érthető.
és már alig várom, hogy a fb-on a családi állapotom megváltozzon. és bár nem én fogom kezdeményezni, meg nem akarok ilyen gyerekes, hülye picsa lenni, de már ALIG VÁROM, hogy a Világ arcába toljam, hogy aki még nem tudja, hogy igen, van egy Férfi mellettem, egy igazi, pláne gyönyörű Férfi, aki mellett biztonságban érzem magam, és aki úgy szeret, ahogy vagyok.
és igen, szeretjük egymást. nem mondtuk még ki, de igen, egyre inkább, egyre erőteljesebben érzem a pillangókat a hasamban, és lám-lám, elég volt hozzá 3 hét...
és rengeteget tudunk beszélgetni. mindenről. bármiről. a szexről is. nincs tabu. nevén nevezzük a dolgokat. és kibaszott jó vele a szex... ez nem is kérdés!!! az első tehetséges, kitartó Pasim, és már látom, hogy ez is leginkább azon múlik, hogy képes-e szeretni minden porcikámat, mert hozzám tartozik, vagy mert eleve tetszik neki, vagy sem. mert ha nem, akkor a szex sem működik. de hát ő mindenemet imádja... ;)
és végre eljutottam arra a pontra, hogy az ágyban már nem görcsölök azon, hogy "jaj, ott egy hurkácska/párnácska", meg "jaj, most mit fog szólni a félzsömlémhez". nem. ilyen egyáltalán nincs bennem. minden percben tanújelét adja annak, hogy tetszem neki, hogy kíván, hogy hozzám akar érni, hogy akar engem, szőröstül-bőröstül. ezekkel a megnyilvánulásaival ki is ölte belőlem a bizonytalanságot, a parát magammal kapcsolatban. jó-jó, mostanában már az önbizalmam azért az egeket verdeste, de ő még rátett sok-sok lapáttal. és a belsőmet is imádja, röhög a poénjaimon (én is az övéin), és tudunk gügyögni, meg bújni, rengeteget. :)
majd csütörtökön látom legközelebb, addig vágyakozóra vettük a figurát inkább. :) csütörtökön viszont elmegyünk este bulizni egyet, lesz egy O.Z.O.R.A. before before party a Chachacha Cabrioban, ahol Format C: pörget este 10-től, úgyhogy MUSZÁJ!!! és ő is szeretné, úgyhogy pláne. ;)
én másnap már szabin vagyok, szóval ammen. :)))

őszintén szólva szeretnék vele hamar összecuccolni, mert nem látom értelmét 36 évesen a "járásnak". derüljön ki minél hamarabb, hogy tudunk-e együtt élni, hogy egyáltalán tudunk-e együtt működni, hosszú távon. ha netán mégsem, akkor ne pazaroljuk egymás idejét. de ha meg igen, akkor meg miért ne? én imádok vele lenni, eddig minden sunshine happy, és ennyi. :)

szombat reggel meg tiplizek Ozorára, na, és akkor lesz aztán igazán jóóóóóóóóóóó!! :DDD csak most persze sírok Kereskedőért, de lejön hozzám 12-én, a szülinapomon, meg már készül meglepetéssel is. :) és úgy néz ki, hogy 13-án, az after partyra is tudunk maradni, mindketten. ő már elintézte, én meg majd most fogom, 4-kor, egy meeting keretében. ;)

jájnekem. olyan nagyon, nagyon, nagyon boldog vagyok. :DDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése