szerda, július 25, 2012

nem sok időm

van arra, hogy részletesen beszámoljak a sorsfordító hétvégéről, de azért nekiveselkedem. :) 

szombaton megcsúsztam az idővel persze, mert egyrészt belém jött a szokásos hülyeség, hogy "nem érzem" az egész találkozót, másrészt meg annyit tököltem bizonyos dolgokkal, hogy elment a délután, így a Tesómékhoz már nem tudtam átmenni Teknőst etetni, meg virágokat locsolni. 
3/4 5-kor találkoztam Kereskedővel, utána együtt mentünk ki hozzá Téténybe. az úton, a buszon még kicsit feszült voltam, nem voltam képes oldódni, inkább csak csendben szemlélődtem. de aztán Nála már minden jó volt. :)
rögtön egy szál vörös rózsával fogadott, amitől persze teljesen elolvadtam. :) aztán megmutatta a lakást, majd nekiállt összerakni valami hangcuccot, hogy tudjunk zenét hallgatni. én közben átöltöztem egy kis ruhácskába, és betipegtem a háta mögé. no, akkor egyből vége lett, az ágyon kötöttünk ki, kicsit még tusakodtunk, de végül széttártam a combjaim és beengedtem az édes száját közéjük. :) egyből ízelítőt is adott a nyalástudományából, ami alapján meg tudtam ítélni a többit is. nekem ez volt a legfontosabb, de nem tévedtem a többiben sem. nos, 10-es skálán 11... :))) TIZENEGY!!! :DDD teljesen elaléltam. nagyon lelkes, odafigyel rám, bírja, hogy irányítom, hogy megmondom, nekem mi a jó és hogyan jó, és baromi sokáig képes csinálni úgy, hogy nem unja meg. :) 
no, a lényeg, hogy meglett a zene, persze a dj én voltam. :)) aztán nekiállt bolognait főzni. jó volt nézni, ahogy sürög-forog a konyhában, én meg közben csokis kekszet toltam az arcomba. :) jó lett a vacsi, bár én másképpen csinálom, de nyilván ő a szakember, és ízlett is a főztje egyébként. :) vacsi után csokifagyi, rengeteg. :) 
aztán megkértem, hogy ágyazzon meg, és bújjunk össze, mert már kezdtem fáradni. nyilván nem volt ellenére. ;)
nekem persze soha, semmit nem kellett csinálnom. én csak üljek, várjak, élvezkedjek, olvassak, ha úgy van kedvem, vagy eszegessek, iszogassak, de ő majd körülugrál engem, és mindent elintéz. és úgy is volt. :)
az ágyban aztán persze egymásra szívódás, és kisebb-nagyobb megszakításokkal szinte egész éjszaka egymáson csüngés. imádok vele csókolózni, egyszerűen nem tudok leszakadni a szájáról. és folyamatosan bújik, és puszilgat, és ölelget, és simogat. azért nagy különbség, hogy Balu anno arra kért, hogy míg elalszik, simogassam a hátát (de ő persze egyszer nem ért hozzám gyengéden), Kereskedő ezzel szemben önmagától csinálja, mert ez nála alap. imádja az ilyen apró kényeztetéseket, ahogy persze én is. :)
olyan jó hozzábújni, csak úgy csöndben, és szuszogni a mellkasán, hallgatni a szívdobogását. ő meg közben szintén szuszog csak, vagy elhalmoz a csókjaival, puszijaival. 
és egy csomót nevetgéltünk, meg igazából csak nevetni tudtam egész hétvégén, mert nagyon jól éreztem magam. :) 
vasárnap korán kinyílt a csipám, pedig tényleg nem aludtam sokat. összebújtunk, aztán felkeltem, majd ő is. elment boltba, cigiért meg chipsért. :) kávéztunk, ettünk, bújtunk, ettünk, kávéztunk, bújtunk... kb. így telt a vasárnap nagy része. délután megnéztük a Julie&Julia c. filmet. gondoltam, szerelmes film, meg főznek is benne, hátha érdekli. :) hát, csak én érdekeltem. :) de nyilván így is jó volt. :) mikor vége lett, megengedte a vizet a kádba (sarok), körberakta mécsesekkel, meg tele volt habbal... hmmmm... beleültem, aztán ő is. jaj, az is de fincsi volt! alig akartam kiszállni belőle. mármint a kádból. :)
el voltam fáradva a fürdés után, ezért ledobtam magam az ágyra, de már jött is a következő program: masszírozás. :) olajjal átmasszírozta a hátam, meg a karjaim. imádtam minden percét. nagyon jól csinálta, és állítása szerint minden nap képes erre. erre én azt mondtam: "oké, akkor váltanék egy éves bérletet..." :DD
a masszírozás annyira ellazított, hogy képes voltam egy ilyen mondatot kinyögni hangosan: "próbálok hibát találni benned, de nem tudok, nem megy..." na, erre felkapta a fejét. aztán próbáltam magyarázni, hogy annyira jól érzem magam, hogy szinte nem is hiszem el, hogy ez velem történik. meg hogy minden annyira klassz, hogy ezt tényleg el tudnám viselni életem végéig. azt mondta, hogy ez nála így működik, alapjáraton, mert ő ilyen gondoskodó, törődő, és gondolkodjam el rajta, hogy akarom-e, mert ha igen, akkor barátkozzak meg a gondolattal, hogy ez lesz és kész. őszintén szólva ki tudnám bírni, nah. :)))

az ágybeli témáról csak annyit, hogy első alkalommal 4:0-ra nyert, de nem adjuk fel, és a hátralévő időben szeretném javítani a gólarányomat. :) illetve ő szeretné javítani az enyémet. :) meg nyilván én is a magamét. no, a lényeg, hogy kérdez, hogy igényli az irányítást, hogy akarja, hogy jó legyen, rengeteg időt tölt el a lábaim között, és nem unja, és nem elégszik meg azzal, hogy nekem nem jött össze, hanem inkább utána olvas, érdeklődik, kérdez, mert azt akarja, hogy nekem is maximálisan jó legyen minden együttlét. persze már most is mindig csak hajszálak választottak el a csúcsponttól, mert nem tudtam rendesen kikapcsolni az agyamat. azon szerencsére régen nem kattogtam már, hogy tényleg tetszem-e neki, mert csak rám néz, már attól kőkemény a farka, és áll, mint a cövek órákig, hanem azon, hogy mit kéne még és hogyan csinálnia, vagy mi lehetne a következő lépés, hogy végre el tudjak menni, meg ilyenek. pedig csak el kellett volna engedni magam, rendesen, rábízni magam, és ennyi. ami nagyon-nagyon jó, hogy mindent, de mindent meg tudunk beszélni egymással. bármit. és őszintén. és nem ciki semmi. és érdeklődik is, kíváncsi is. ez nagyon-nagyon jó, nagyon élvezem. és nyilván a Mikrofonpróba Császárnő előadta a magánszámát, nyilván osztatlan sikert arattam vele, állítása szerint így még neki soha, senki, és még egyéb dolgot is kipróbált velem, amire már nagyon vágyott, és még nem volt benne része, és attól is kész volt. :) 

vasárnap éjfél körül aludtunk el, akkor már nagyon fáradt voltam, meg nekem hétfőn munka volt, neki meg szabadság egész héten, szóval muszáj volt aludnom. 

hétfőn reggel összebújás, csinált nekem kávét, elkísért a Móriczig és azóta nem láttam. :( de szerencsére többször is beszéltem vele telefonon. :)) meg levelet is írt, meg sms-t is. tegnap este pl. Ady verset küldött sms-ben, meg ma is, egy másikat. teljesen elaléltam tőle, hiszen engem ilyenekkel lehet levenni a lábamról. ahogy ő is fogalmazott: "...mert mi az, ami igazán boldoggá tesz egy férfit? Ha mindent megtud adni a nőnek, testi, lelki és szellemi kielégülést." ezt tegnap este írta levélben, és teljesen egyetértek vele. ne csak a csiklómra hasson valaki, hanem a lelkemre, és az agyamra is. ez kell, semmi más. :)

érdekes módon, hétfőn még volt bennem egy kis izélkedés, hogy biztosan akarom én ezt az egészet? biztosan Őt akarom? de estére már teljesen elszálltak a kétségeim, az aggályaim. beszéltünk még akkor is telefonon persze, és annyira jó vele beszélgetni, mindenről, bármiről, és annyira intelligensen, éretten tud hozzászólni dolgokhoz, és így is gondolkodik, hogy igazából meg lettem győzve. tudom, hogy a nyalással úgyis úgy lesz, hogy nemsokára összecsiszolódunk szépen, és nem lesz para, ettől nem is tartok, a többi meg már most megvan!! lelkileg is sokat nyújt a törődése (hozzáteszem, annyira felhúzta az önbizalmam, hogy ihaj!), meg persze a szellemi keresztmetszeteink is nagyon jók, hogy hasonló az érdeklődésünk, vagy ha nem, akkor szívesen érdeklődünk a másik iránt. :)

a fenti sorok kedden íródtak, de már többen könyörögtek érte, viszont nem volt időm befejezni, úgyhogy akkor ezt most, szerda reggel kilövöm, és jön a folytatás. :))

1 megjegyzés:

  1. 4:0 után a 6:2 már elég bíztató;)
    kívánom, hogy olyan jól folytatódjon minden, mint amilyennek indul...:)

    VálaszTörlés