csütörtök, július 05, 2012

csak emlegetnem kellett

tegnap a Kereskedőnek az férjemet, pár perc múlva jelentkezett is. (pénz áll a házhoz! :D)

más nagyon nem történt, vettem új headsetet, amit ma ki is kellett egyből cserélnem, de most már minden zsír. :)

este hédereltem, vártam Kereskedő hosszú levelét, amire ma válaszoltam, szintén hosszan.
egyre többet tudok róla, és még mindig szeretnék vele találkozni. :) ma betoltam neki, hogy az én külsőmnél kb. mire számíthat. jobb ezen minél hamarabb átesni, ha már nem ír, akkor legalább az tiszta sor. inkább még most lépjen le, mint hogy tovább áltassam magam feleslegesen.
most persze itt reszketek, hogy ír-e még... :S

ma volt nálam egy kis "gyógyszer", alig mertem kinyitni a táskám. :D
annyi rendőrrel találkoztam, amennyivel egy nap alatt máskor csak tüntetések idején. :) az egyik járőrautóból nagyon megnézett az egyikük, mert ma is döbbenetesen csinos voltam, és tudom, hogy azért nézett. de ha tudta volna mit viszek... :O pukkadoztam a röhögéstől. :D

Balu egyre erőszakosabb, kicsit most letiltottam.

holnap strand. yessssssssss! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése