péntek, július 20, 2012

viharos és szenvedélyes

rapidrandit nyomtunk tegnap Kereskedővel. fél 9-kor találkoztunk a C. Pláza mögött, kiültünk egy teraszra, ahol isteni fagyikat lehet enni, meg van Cider is, meg szép pincér, akit még a Stexből ismerek nagyon jól. egy darabig nem is volt semmi gond, de egyszer csak jött a vihar, komoly széllel és esővel. na, akkor kezdtünk futni, a hely meg bezárni. egy kapualjba húzódtunk be, mert a Plázában lévő emberekhez nem volt kedvem, hazamenni meg még nem akartam. így a kapualjban szenvedélyeskedtünk egy kicsit. :) már majdnem letolta rólam a nadrágot... :DD
fú, teljesen rám van izgulva ez a pasi, és mikor azt mondtam erőszakos, ő azzal hárított, hogy inkább rámenős... hát nem tudom. oké, én kértem, hogy legyek valakire ilyen hatással, de most azért kicsit aggódom is. na jó, ez legyen a legnagyobb problémám, hogy a pasim állandóan szexelni akar velem. :))
amúgy meg sikerült úgy felhúznia, hogy már én is elég nehezen tartottam magam, de hát nyilván nem fogunk a kapualjban szexelni. :) egyelőre. ;)
kb. másfél órát töltöttünk együtt, hazakísért mikor csendesedett az idő, a kapuban sokáig búcsúzkodtunk. nagyon jól éreztem magam vele. tök jól meg tudtuk beszélni a munkahelyi történéseinket is, úgy néz ki, hibátlanul működünk együtt eddig. :)

hm. ahogy most belegondolok, kicsit azért félek ettől a hétvégétől, hogy tényleg állandóan rajtam fog csüngeni (vagy mondhatnám úgy: állandóan a seggemben lesz... :DD). de hát mekkora hülye vagyok! hát nem én akartam ezt? de. akkor meg??? :D éppen ideje, hogy valaki értékelje a testem is, meg az ágyban nyújtott tudásomat is. ;) 

és minél tovább/többször nézem Kereskedőt, annál jobban tetszik. ha a fogai rendben lesznek, akkor egy szavam se lesz több. :) 

jaj, és ma nagyon romcsis volt, mert 13:20-kor egyszerre küldtünk egymásnak sms-t... :))) egyből írta is utána, hogy ez aztán a telepátia. :) hát ez tényleg az. ;)

nagyon-nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz vele, egyáltalán kettesben, falak között, másrészt meg kétszer együtt alszunk, ha minden jól megy, tehát még az is. meg ugye a szex... ezen a hétvégén most nagyon sok múlik. igyekszem türelmes lenni vele, meg remélem, ő is az lesz velem. 

és alapvetően nem is kívánok mást magamnak a hétvégére, csak multiorgazmust, óránként. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése