péntek, augusztus 17, 2012

jól mondtam tegnap

hogy szerelemcsütörtök volt. :)
nemcsak Kereskedő miatt, de Barátnők miatt is. :) Barbival és Vikivel töltöttem az estét, no meg persze Valtikával, meg a fél éjszakát, és nagyon jól éreztem magam!
kedden és szerdán megyünk Agárdra is ugyanígy, négyesben, és már azt is nagyon várom! :)

most meg szita-szita péntek van, és már jó lenne, ha 4 óra lenne, mert húznék a francba, hogy Kereskedővel legyek. ma már beszéltünk telefonon 5 percet, és mondtam is neki, hogy semmi másra nem vágyom, csak hogy együtt legyünk. szerencsére ő is erre vágyik. ;)
lehet, hogy még elmegyünk fagyizni, de amilyen durván köhögök, meg amilyen hulla vagyok, én nem sok esélyt látok rá. bár délutánig még bármi lehet. :) ha kilépek a melóból már úgysem lesz semmi bajom. :) ne felejtsek el orrspray-t venni hazafelé, mert azért a taknyolásból már elegem van. :S

ma a Lovagom nagyon kérdezgetett, hogy miért vagyok beteg, meg mittomén, kicsit beszélgettünk. háh, későn kezdett el érdeklődni irántam, az a helyzet. én most annyira jól érzem magam a bőrömben, Kereskedőre még gondolni is annyira jó, hogy engem más pasi tulajdonképpen jelen pillanatban nem is érdekel. 
bizony, megfordult a fejemben az is, ami jó régóta már nem, hogy szeretnék gyereket szülni. mármint Kereskedőnek, és közösen felnevelni. úgy érzem, hibátlan életem lenne mellette... és már a babázásra is vágyom. 
Ozorán is annyi kisgyerek volt, meg pláne kismama, terhes nők, 7-8. hónapban lévők, és úgy jöttek, és ropták, meg minden. helyesek voltak nagyon. ebben a hippi szellemben akarom majd én is nevelni a gyerekeimet, vagyis hát nyilván nem a drog, meg a tuctuc, hanem inkább a spirit, egymás szeretete, a természet közeliség, a természetvédelem, a puritánság, a nomádság szellemében.
nem akarom, hogy a gyerekeim elkényeztetett majmok legyenek. :) ohhh... folyamatosan többes számban írok erről. igen, legalább 2 gyerkőc, de inkább 3 legyen. :)

jelentem, ma fontos, és régen várt mérföldkőhöz érkeztem, reggel kereken 70 kg-ot mutatott a mérleg (ilyenre legalább 4 éve nem volt példa). :) szeptember 7-én lesz a céges mérlegelés, a fogyókúra verseny vége, melyben jelenleg -7,4 kg-nál járok, de legalább -10-ig még szeretnék eljutni. nem tudom mi a nyeremény, de én akarok nyerni és kész! :) valójában az volt a terv, hogy lemegyek 60 kg-ra, szept. 7-ig, de abból már nyilván nem lesz semmi (hacsak nem vágja le a lábaim a villamos, vagy ilyenek), de már ez is szép eredmény szerintem. :) a 60 meg majd karácsonyra meglesz, oszt jóvan. :))

tegnap vettem egy ÉS-t. jó hosszú idő után először, és szerintem egyelőre utoljára. Edinkának jelent meg benne írása, de bakker, 500 Ft egy ilyen újság??? azt hittem lehidalok... Soros nem ad elég lóvét, vagy mi? :O no, mindegy, a lényeg, hogy megvettem, elolvastam, és büszke vagyok nagyon Edinkára. :)

RvP ma végre tényleg aláírta a 4 éves szerződését!!! egyszerűen nem is hiszem el, hogy megtörtént! annyira kíváncsian várom az idei bajnokságot, mint a Zállat! :) hétfő este már meccs lesz, az Everton ellen, elvileg már RvP is játszhat... tűkön ülök... :))) úgy vártam, hogy induljon a PL, mert már agyhúgykövet kaptam a jó meccsek nélkül. most májusig megint lesz program. :) no, persze most már nem mindig nézem egyedül a meccseket, meg majd több Real Madrid meccset is "kell" néznem, hiszen Kereskedő nekik szurkol. :) egye fene! :))) ez legyen a legnagyobb problémám! :)))

tessék, itt van két kép erről a Hétfői klónról. :) Alex Is God, ez továbbra sem kérdés. :))



közben, hogy teljes legyen a boldogságom, van már kép a két szerelmemről együtt is, mégpedig edzéses kép. :) nem is hiszem el, hogy ez a két csodaszép csodafocista csodacukorborsó mostantól egy csapatban játszik, pláne a kedvencemben. :)



a mai nap után majd csak 28-án dolgozom legközelebb. erősen gondolkodom, hogy a jövő heti szabijaimat inkább átdobom betegszabira, szerzek orvosi papírt, és akkor még marad némi szabadságom év végére is. mert így csak 1 nap. :( Kereskedő is ma délutántól szabin lesz, de ő 27-én már dolgozik. bár direkt egyszerre vettük ki a szabinkat, hogy együtt lehessünk, nekem végül annyi program szerveződött erre a 10 napra, hogy majd még az lesz a vége, hogy alig leszünk együtt. áhhh, ez persze így nem igaz, de remélem, hogy ebből nem lesz nyafogás. mármint a részéről. :) aztán persze nyilván én fogok nyafogni a családi nyaralás kellős közepén (ha lesz egyáltalán, mert most még ez is húzódik), hogy miért nincs velem az én kis Cukorpofám. :) de a család szent, és most ezt mindenki értse jól (mondom Mindenki, Vikuska is!!! :D), és amíg nem vagyunk egy család Kereskedővel, addig nekem a szüleim, meg a Tesóm a legfontosabb. meg a Barátok, de ott már nagyjából ő is bejön a képbe. :) no, mindegy, majd alakulnak a dolgok, nekem most a legfontosabb feladatom, hogy meggyógyuljak, mert bármilyen programot is szervezek/tervezek, ilyen állapotban fostubus leszek csak, meg nem fogok semmit élvezni. úgyhogy gyógyulás, közben szervezkedés, hogy mindenkinek jó legyen. ;)

nem is tudom, hogy az elkövetkező 10 napban mennyit fogok majd tudni jelentkezni. nyilván fogok, meg azért térerő mindenütt lesz, meg még talán free wifi is, úgyhogy írok, főleg azért, mert most nagyon beindult a blog látogatottsága, és igyekszem ezt az érdeklődést fenntartani. :)

kellemes pihenést Neked, aki most ezt olvasod, boldog 20-át, tűzijáték közelébe ne menj (pláne Pesten. nem éri meg!!!), inkább kóstold meg az új országtortát. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése