vasárnap, augusztus 19, 2012

jól lehetett követni

a twitteren a hétvégi szexbajnokságot, ugye? :-P
már megint széjjel vagyok szexelve, ez nem vitás. jól is jön most ez a 3 nap külön, mert megint ott tartok, hogy fáj ha hozzám ér. kívánom, mint az állat, de fáj. kell az idő a regenerálódáshoz. ;-)
arra mondjuk nagyon büszke vagyok, hogy pénteken és szombaton is úgy kifacsartam, hogy már végre Kereskedő is el tudott fáradni. :-D azt hittem, neki sosem lesz "elég", de mégiscsak. :-P

hihetetlen egyébként, hogy pont a félzsömlémre van a legjobban ráizgulva. azt mondja, ne műttessem meg, meg a melleimet sem, mert azok is tökéletesek. végül is pont elég, ha 1 pasinak tetszik, többnek nem kell. ;-)

néztünk egy csomó meccset a hétvégén, meg néhány filmet is, közben meg feszt szexeltünk. ;-) ettünk is néha azért.

nagyon jól vagyok, boldog vagyok. és akkora az önbizalmam, hogy miniszoknyában indultam el Szigetszentmiklósra. :-D

azért a lila majmok belerondítottak kicsit a mai napba, de Gera Zoli tegnapi gólja, meg az a meccs mindent feledtet. ;-)

1 megjegyzés:

  1. Szerintem - és most meglehet, sokunk nevében beszélek, -
    előnyösebb lenne inkább a szerelem lelki oldaláról értekezni:), mert posztról-posztra egyre inkább kezdem úgy érezni, mintha a blogban egyfajta szexolimpia zajlana, ahol az aranyérmeket rendre síkosítóba mártják, aztán... tuszkolják...
    a szűk... sikolyok... és persze hepi end..., de asszem érted:)
    Szóval félre ne érts, ez a te blogod, a te tested (és persze a kollektív vágyak, ugyi, de nem is: bugyi).
    Szóval a kevesebb néha több, Ady is milyen mohón írt Léda nedves puncijáról - mohón, de mégis milyen szépen.

    Csíra bácsi, aki úgy látszik, éjjelente trollá változik, és akinek tényleg semmihez semmi köze...

    VálaszTörlés