szombat, augusztus 25, 2012

fura és mégis

jó érzés az, hogy valakinek csak én vagyok. az meg pláne jó, hogy valakinek én vagyok a legfontosabb a világon. nem véletlen, hogy ez elsőre megriasztott. most már viszont csak élvezem ezeknek a dolgoknak az előnyét.
nem tudok sokat Kereskedő kapcsolati hálójáról, de sejtem, hogy nem sok ember van az életében. ez lehet, hogy hosszú távon érdekes lesz, de igazából én már alig vártam, hogy valakinek én legyek az egyetlen.
ráadásul mindennél jobb az, mikor valakivel együtt vagytok mindenki mással szemben. szóval ilyen véd- és dacszövetségben. és mi pont ebbe az irányba haladunk Kereskedővel. mármint pl. olyanokban, hogy van saját nyelvünk, beceneveink, meg olyan dolgok, amiket csak mi értünk, és persze cinkosan össze tudunk nézni, meg ilyenek. nagyon élvezem ezt a bensőséges viszonyt. kicsit olyan, mintha már ezer éve ismernénk egymást. és totál egy rugóra jár az agyunk, úgyhogy minden fantasztikus!!! :-D
örülök, hogy volt eszem időt adni Neki, illetve Nekünk. most már nagyon odavagyok, teljesen beleszerettem...
ma már azon gondolkodtam, hogy mikor mutatom be a szüleimnek. ;-)
csütörtökön este jött spontán az ötlet, hogy az október 23-i hosszú hétvégén utazzunk el kettesben valahová. Egerbe megyünk, azon belül is a Szépasszony völgybe, ott fogunk megszállni. hogy pontosan hol, az meglepi, azt Ő rendezi. a többit meg majd én. vonattal megyünk már pénteken munka után, és csak kedden jövünk haza. egyik nap elkirándulunk Szilvásváradra is, de leginkább pihizünk, borozunk, eszünk, wellneszezünk, szexelünk, sétálunk, meg ilyesmi. engem az se érdekel, ha egy ólba foglal szállást, a lényeg, hogy együtt legyünk.
annyira boldog vagyok, és már nagyon várom, hogy induljunk. ;-)
persze most is nagyon hiányzik, tegnap este másfél órát beszéltünk telefonon, és ma is ennyit fogunk legalább, szerintem. :-D

az elmúlt 1 hét egyébként olyan intenzíven telt, hogy csak kapkodom a fejem. annyi minden történt, annyi felé voltam, és persze minden baromi jó volt!! nem is tudom mi lesz velem, ha kedden dolgozni kell menni... fura lesz, az biztos. egy hete dolgoztam, de az már annyira távolinak tűnik, mintha egy hónapja lett volna...

élvezem az életem, és végre nem egyedül, hanem Valakivel, aki engem akar, és ugyanazt akarja, amit én.
ráadásul baromi jól nézek ki, mondjuk nem is megy az evés egyáltalán, cserébe 69 kg vagyok. :-P átléptem végre ezt a 70-es határt is, lefelé. ;-)

Istenem... nagyon-nagyon hálás vagyok Kereskedőért! KÖSZÖNÖM!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése