péntek, augusztus 03, 2012

ilyen meglepetés várt

ma reggel... kicsit meg vagyok zavarodva, pedig csak örülnöm kéne... :-S
tegnap elmentünk együtt bulizni Kereskedővel, de valahogy nem volt az igazi. :|
túl sok volt már megint, és egyre inkább érzem, hogy mennyire görcsösen ragaszkodik hozzám. szinte már rám tukmálja magát. pszichológiai hadviselést folytat, próbál beférkőzni az agyamba.
nincs olyan perc, hogy ne arról beszélne, mennyire meg akar dugni. ami persze jó, de nekem meg arra sem hagy időt, hogy megkívánjam. egyszerűen nem tud felizgatni. el kell osztania magát 100-zal, különben meghülyülök. :-S
állandóan túlozva beszél, halmozza a szavakat, jelzőket, nemcsak velem kapcsolatban, hanem bármi legyen is a téma. és baromi szarul lát. most kezdem csak felfogni, hogy mennyire...
szex és összebújás nélkül aludtunk el, de én már a buliban ott tartottam, hogy megmondom neki: "ennyi volt..."
erre ma reggel kis borítékban egy kártya a párnán, az ebédlőasztalon meg ez várt. úgy elsuhant dolgozni, hogy észre sem vettem.
jajnekem... ér betolni az arcomba, hogy egy hülye picsa vagyok, ha ez nekem nem kell...
:-/


1 megjegyzés:

  1. kíváncsi vagyok, hogy ozora alatt hogy fog hiányozni vagy nem...Biztos sokat agyalsz majd rajta. Érdekes lesz a pár nap után, hogy mire fogsz jutni. Majd azért írj, hogy képben legyünk.
    Vell

    VálaszTörlés