péntek, augusztus 10, 2012

két új cimborám

van, Barnabás és Máté. 21 és 20 évesek. :-D el akarták kérni a számom. inkább meghívtam őket a szülinapi bulimba. ;-)
tegnap nem volt kedvem tölteni, Son Kite-ra vártam, mire megjöttek, eluntam. fagyiztam. ja, tök beteg vagyok. minden mandulám be van dagadva, és betaknyosodtam. fasza. elég sokat sátoroztam is emiatt. de jól esett.
aztán kurvajó csokis muffinokat találtam, fú, de belakmároztam belőle. :-D
a chillben kötöttem ki persze, ott próbáltam aludni, pihenni. a Solar Fields nagyon jó volt...
a chillből kifelé jövet Csillagászékra gondoltam épp, és aztán jöttek is szembe. jól gondold meg mit kívánsz! ;-)
velük sétálgattam, baromi messze sátraznak, úgyhogy most voltam náluk először és utoljára. pedig Gergő haverja igazán tetszetős, lehet, inkább őt cserkészném be. ;-)
Fogtechnikus még sehol. nem is keres. :-S
Kereskedővel kapcsolatban meg még mindig azon gondolkodom, hogy időt adjak neki, vagy küldjem el a fenébe. :-S
az Öt bölcsesség Lámája c. könyvet olvasom, hátha találok benne választ. valamire. bármire.

bár a válaszokat magamban kellene keresnem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése