vasárnap, augusztus 05, 2012

első utam a

Main feletti dombra vezetett, miután a Tesómék elmentek.
csak ültem fent, elöntött valami végtelen boldogság, és azon gondolkodtam, hogy végre, már megint itt vagyok, és ezt nem hiszem el. meg hogy itt leszek 10 napig újra, és mekkorákat fogok bulizni! :-D
olvastam, napoztam, pihentem. élveztem a csendet, a nyugalmat. meg megismerkedtem 2 pasival. :-!
este 9 körül dőltem ki, 2-szer hívott Kereskedő, de nem volt kedvem felvenni. küldött két barom üzenetet, nem is érdekel.
ma 8 körül ébredtem, elmentem wc-re, meg tusolni. nagyon jól esett. ;-)
utána felcuccoltam, kávézni, tölteni. most a domboldalon lazulok, miniszoknyában és fürdőrucifelsőben. idén Csajos vagyok. ;)
egyébként aki a -1. napon délelőtt 11-kor már totál kész van, az egyértelműen magyar. és oda is jön hozzám: "na mivan Cukimókus?" :-/
kellene egy pasi. várom, hogy Fogtechnikus hívjon. a sátramhoz közel láttam egy olyan függőágyat, mint az övé. jó lenne, ha.
Csillagászék ma jönnek le, már várom őket! :-D ez is ritkaság nálam, hogy társaságra vágyom. :-/
no, folytatom a Vámos Miklós könyvet. egész jó. ;-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése