szombat, augusztus 11, 2012

amiért nem vagyok

büszke a magyarságomra az elmúlt napokban, az a kékek, meg a zöldek jelenléte. már értem az aggódást, nyugi, alig vettem észre őket. de amikor igen, akkor felcseszett. :-S
sokan voltak, és sokáig maradtak. tegnap is.
ma már tudom, hogy az irigy, képmutató hírtv akart villantani valami újat, biztos a célpontba, és miattuk jöttek ki.
mostantól tüntetőleg nem vagyok hajlandó a hírtvt nézni. szemét majmok! mintha még soha, egyikőjük sem szórakozott volna így. :-S

én nem is tudom mi lesz velem, ha nem lesz Ozora, vagy hasonló bulik... én abba belebetegszem. egyből elhúzok ebből az országból, de tényleg. abszurdisztán.

na de a buli jó, mert MI tudunk jól szórakozni! B-)

picit most esett, végre felvehetem a gumicsimpám. :-D 5-től lesz Format C:, benéztem. addig pihi.

ja, találtam free wifit, azért vagyok ekkora aktív ma! :-P

2 megjegyzés:

  1. ne a magyarságodat szégyeld, hanem a narancssárga barátaidat, akikért úgy odavagy.

    VálaszTörlés
  2. teljesen igazad van, és a narancssárgák sem a barátaim már. nem most tették be a kaput, de ezzel most teljesen és véglegesen.

    VálaszTörlés