péntek, augusztus 10, 2012

sok minden történt

az elmúlt 2 napban. meg nem is. ;-)
hétfőn segítettem Csillagászéknak beüzemelni a fényeket. még soha nem dolgoztam Ozorán, egy percet sem, soha. de most szívesen tettem, büszke vagyok rá, hogy a részese lehettem. :-D
aztán meghívtam őket lazulni, én még fagyiztam is. ;-)
éjfél után eltakarodtam aludni. sokat olvastam, túl jó könyveket hoztam, kicsit be is pilledtem tőle.
tegnap zuhannyal kezdtem, meg közben röhögéssel, mert gyík magyar pasik nem bírták a hideg vizet, és elkezdtek kotkodálni, meg bégetni. :-D
később kávé, töltődés, majd a kedvenc helyemen olvasás egész délután. befejeztem a Szürke ötven árnyalatát, uhhhhhh... van min gondolkodni. :-S

este elkényelmeskedtem a megnyitót, lemaradtam a berohanásról, de annyira nem bántam. 10 után átmentem a chillhez, ott Csillagászék szerencsétlenkedtek a gépekkel még mindig. lélekben velük voltam, és rámoccantam Gergőre. fiatal, semmi különös, illetve igen, mert az agyával, intelligenciájával egyből megfogott. ismerem már egy ideje, de most olyan állapotomban vagyok, hogy levadásznám... :-/ :-P
van rá egy hetem ;-)

volt 2 nem fogadott hívásom, ismeretlen 20-as számról, csak sejtem, hogy a Fogtechnikus az. de miért nem ír smst? most írjak én rá? :-S
végül is ha le akarom cserélni Kereskedőt, akkor cselekednem kell vasárnapig. :-D márpedig le akarom cserélni. jelenleg így állok vele, de ez is képes változni, percenként. :-S

vagy adjak neki időt még? jáj, szent szar! :-S

most kezdtem Para-Kovács Én-teriőr c. könyvét. érdekes...

ma nem volt zuhany, túl hosszú volt a sor, mert későn keltem. kell valami társaság, megkeresem Gergőéket. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése