péntek, június 01, 2012

jó döntés volt

az, hogy nem írtam a Bőgősnek, hogy hiányzik. végül megtérült, hogy türelmes voltam, ugyanis tegnap délután ő írt rám, magától, hogy mi lenne, ha ma este egy üveg rosé társaságában feljönne hozzám dedikálni.
nálam jobban nem örült senki ennek a hírnek, nálam jobban nem akarta ezt senki, csak hát ma elutazom. úgyhogy ez off. olyan szar volt ezt megírni neki. :( perzse azért még este elméláztam azon, hogy mit is veszek majd fel, ha jön. valami szexi cuccot. :) úristen, kicsit kivagyok már, annyira faszhiányom van. (mondjam már ki végre nah :D)
múlt szombaton, mikor jelentkezett, az is a fejemben járt, mikor nem reagáltam neki, hogy bár persze, akarom őt, mármint a társaságát, meg a farkát, meg a csókjait (hmmmmmmm... azt már nagyon!!), de azért nem ugrok elsőre, amikor füttyent. nehogy azt higgye már, hogy én mindig ráérek, ha ő keres. :) persze, ez a hülye játszmázás, már megint. najó, ez csak kicsit nyomott a latba szombat este, nagyobb súllyal a lustaság szerepelt. 

nem mintha túlságosan érdekes infó lenne, de azon gondolkodtam, hogy lassan 2 hete van új hajam, és igazából még senki nem látta, csak a kollégáim. :) még a Tesóm sem, pedig ma összetalálkoztunk a villamoson reggel, de sapkában voltam. majd este lesz nagy meglepődés. :)
amúgy már nem olyan piros, mint a festéskor volt, kicsit rezesedik, vagy inkább csak kopik és jön elő a szőke. jövő héten szerintem fel is frissítem a maradék festékkel, még így röviden, hiszen nem volt az olyan rossz eredetileg. :) de azért nézek valami rezesebb cuccot is, mert az a végső cél. :)

tegnap végre fecsegtem Zsóval. :) az egyetlennel, akivel kapcsolatban nincs, nem volt, és nem is lesz soha kérdésem. :) jövő héten találkozunk, ami már nagyon érett, mert ha jól emlékszem, idén nem is taliztunk még. és már június van!! :( tavaly ősszel futottunk egyszer össze, amikor Érden néztem házat, és ennyi. szerencsére most már új melója van, és emberi időben dolgozik, és szabadok a hétvégéi, remélhetőleg most már sűrűbben össze tudunk futni, meg akár közös programot is tudunk csinálni. :) na, vele szívesen elmennék Ozorára. vagy bármilyen fesztre. akármelyikre. szerelem a köbön, ami köztünk van, és úgy tud hiányozni, mintha az egyik karom nem lenne meg, vagy ilyesmi. :S

unom a banánt. mármint a turmixomat. végülis január óta azt iszom minden nap. már hányok a szagától is. így ma csak simán kakaót hoztam. mondjuk 7,5 dl-t, az tény. :) én csináltam reggel, otthon. :) megettem hozzá egy jóreggeltet, aztán ennyi. :) otthon úgyis lesz traktálás, bár enni nem nagyon bírok a szűk gyűrű miatt, de majd nyammogok valamit. addig meg elég ez a kakaózás. :) este is azt toltam, meg jégkrémet. most már egyáltalán nincs is bedagadva a mandulám, szóval a jégkrémkúra még mindig erősen javallott. :)

attól függetlenül, hogy az éjjel kétszer is felkeltem pisilni, mégis jól aludtam. nem volt kattogás, nem volt forgolódás, csak alvás. :) persze kivel álmodtam? a Lovagommal. :) valahogy félrehívott beszélni, talán a munkahelyen, nem nagyon volt ismerős a terep, de nyilván ott. és beszélgetni kezdett velem, rólunk. :) mármint, hogy vágja, hogy szimpatizálok vele, meg nem közömbös számomra, és mittomén. ekkor 3 valami ismerős csajszi megjelent, és némán mutogattam nekik, hogy kopjanak le, mert éppen nagy beszélgetésben vagyunk. aztán a többire nem emlékszem. de reggel elég volt az a tény, hogy vele álmodtam, arra, hogy vigyorogjak. :) mármint belül nagyon. :) kívül inkább az ingerült, türelmetlen énem mutatkozott meg, mert millió meló van, ráadásul a fizetést próbáltam összerakni, illetve éppen folyamatban volt, de erre senki nincs soha tekintettel, és mindig ilyenkor basztatnak mindenféle baromsággal. meg szoktam kérdezni, hogy "ez kell, vagy a fizu?" persze, mindenki a fizut választja, de azért csináljam meg azt a bizonyos dolgot is. fákkk. 
és az a legszebb, hogy még OJ sem veszi észre, hogy mennyit melózok, csak azt, hogy 5 percre ránézek fb-ra, és röhögcsélek. de azt nem vágja, hogy arról az 5 percről van szó éppen, amikor várom a következő interjúalanyt, vagy bármi. no mindegy, nincs harag, csak ilyenkor kicsit elönt a düh. pedig nem kéne. de dolgozom rajta. :) egyébként a masszív szexhiány is közrejátszik abban, hogy pöccre indulok általában, és már nehezebben teszem túl magam dolgokon. jól el kell látni a bajom, és akkor nem lesz hiszti. ennyi. :)

persze nem biztos, hogy pont a Bőgőssel kellene szexelnem, inkább valami új arccal, de most nincs olyan új, aki vonzana. a régiek közül meg csak a Bőgős vonz. Balu is próbálkozik, de megint eltűntem előle. 
a Lovagom meg nem próbálkozik sajnos, pedig őt azonnal szétszedném, ha lehetne. :) jaj, most idejött kérdezni... annyira hülye vagyok bazzz... a rácsos ablakon keresztül tudtunk beszélni, mert nem tudott bejönni az irodába, erre benyögtem neki, hogy "jó lesz így, mint Rómeó és Júlia az erkélyen..." jááájjjj. olyan zavartan pislogott szegény, már nem is mer(t) rám nézni. a faszért mondok én is ilyeneket. kezd teljesen egyértelművé válni, hogy rá vagyok kattanva. ezt most be fogom fejezni, és nem basztatom. leginkább le fogom szarni, az lesz a jó megoldás. akkor fogok kelleni úgyis. :)

na, takarodok lassan hazafelé, legaláb is remélem, hogy mehetek már. :) jó hétvégét neked Kedves Olvasó! :)