szerda, június 06, 2012

szerintem törlöm magam

a fb-ról, mert már napok óta oda sem jutok, hogy kinyissam. vagy csak másodpercnyi időm van, hogy ránézzek. őrületes, hogy mennyi a meló mostanában, ezért nem is írtam eddig, mert nem volt időm rá.
pedig azért van miről, bár szerintem rajtam kívül ezek a dolgok senkit nem érdekelnek, de hát ezt amúgy is magamnak írom, ugye. :)

hétfőn munka után shoppingolni mentem, egy rövid felhőszakadás után, amit Bertával vészeltem át a Blahán. vettem egy pár piros és zöld felsőt, egy rövid szoknyácskát, meg futáshoz egy nacit. a futógatya pink, ennyit a csajosodásról. :)
fél8-ig basztam a rezet a plázában, utána összeesni volt csak erőm otthon. akartam vacsorázni is, de már semmi kedvem nem volt hozzá, így csak egy jégkrémet nyammogtam el. :)

közben akkora vihar keveredett, hogy hiába akartam nézni a meccset, nem volt adás. úgy döntöttem, amíg nem lesz kép, addig a Music FM-et hallgatom és várok. no, ez annyira jól sikerült, hogy az egész meccset úgy néztem végig, hogy közben szólt a zene, a tévéről meg levettem a hangot. nagyon-nagyon jó zenék mentek, Cooky (akit alapból utálok, vagy legalább is eddig nem volt túl szimpatikus) olyan zenéket tolt, hogy muszáj volt fb-on ezt meg is jegyeznem. erre nem beolvasta? névvel együtt... bazzz... otthon kanapédiszkóztam (by LAndie), és röhögtem, visongtam. :) nagyon jól telt az este. és a meccs sem volt szar, még ha 0:0 lett is a vége.

a jobbnál jobb zenék kíséretében kifejlesztettem az erotikus fagyievés tudományát, amit majd egy fotósorozatban meg is kell örökíteni hamarosan, mert elég jól tolom. :) elszórakoztattam magam, nah, ennyi. :)

tegnap fél7-ig szoptam a munkahelyen, egész nap oktatáson, nem akarod tudni. szétesett a fejem, mire végre kiléphettem a kapun. ehhez képest még otthon is a melón agyaltam, leginkább SAtin, meg a helyzetén, hogy legszívesebben leülnék a sithekkel beszélni, 8 szemközt, hogy bízzanak már meg ebben a fiúban, mert annyira tehetséges, annyira lelkes, és ami a legfontosabb: LELKIISMERETES, hogy nem szabad őt veszélyforrásnak minősíteni, inkább higgyenek és bízzanak benne, mert megérdemli és mert megéri, mert nem az átbaszós típus. ezen kattogtam még otthon, hogy mit és hogyan mondanék SAti és persze a CC védelmében, mert akkor nyilván magunkról is beszélnék, hogy higgyék el, mi csináljuk, teljes mellszélességgel azon vagyunk, hogy minden oké legyen, csak egyrészt hagyjanak minket békén, másrészt némileg támogassanak legalább azzal, hogy megfelelő körülményeket teremtenek a munkánkhoz, és nem pofáznak bele mindenbe.

így telt az estém, hulla fáradtan. megint kanapédiszkóztam egy kicsit, mert semmi nem volt a tv-ben, így nyomattam a régi, jó Duck TV-t a Music FM-mel karöltve. :) valószínűleg annyira szexhiányom van, hogy már a hamut is mamunak mondom... szóval annyira, hogy a Duck TV-n pörgő fenyőfáról egy vibrátor jutott eszembe, a hóemberről meg gésagolyó. na, hát így. :) jókat kuncogtam magamban ezen. :) kell nekem egy diktafon, mert amilyen dumákat tolok ilyenkor, rendszeresen, na az megérne egy misét hallod... :)

ma megint szopás a melóban, de tartom magam. :) enni nincs időm, ez mondjuk jó. ja, és tegnap reggelre átléptem az álomhatárt, és 75 kg alá mentem, ami 3 éves rekordom, hiszen azóta nem voltam ilyen súlyú. most már csak a futás hiányzik, de egyre jobban. Amikámat megpingelem, aztán takarodunk. :)

holnap végre Zsóval lesz találka, péntekre meghívtam Bertát disznótorosra (megígértem neki jó régen), hétvégén meg tök tudja. lehet, Zsóékkal is találkozom, lehet, hogy nem. mondjuk rámférne a pihenés. meg a Bőgős... :D nem jelentkezett mostanában, biztos turnézik. :)