péntek, június 08, 2012

cirka 21 órányi

folyamatos ébrenlét után nem csoda, ha úgy aludtam az éjjel, mint egy darab fa. ahogy lefeküdtem, úgy ébredtem. Hosszú és kemény napom volt tegnap (bárcsak a pasim szerszámáról mondhatnám el mindezt). ott kezdődött, hogy már hajnali 3-tól ébren voltam, nem tudtam aludni. először csak forgolódtam, aztán eszembe jutott, hogy mi volt a bajom a május nagy részében (csak mert OJ hóértékelőjén nem jutott eszembe), mégpedig az, hogy nem vehetem úgy ki a szabadságom, ahogy szeretném, és ettől úgy felhúztam magam, hogy végül HAJNALI fél 5-kor fel is keltem. cigiztem, kávéztam, kilakkoztam a körmöm, meg ilyenek. baromira ráértem. már 8-ra bent voltam dolgozni.

aztán az ideg tovább dolgozott bennem azzal kapcsolatban, hogy egy szardarab vagyok, mert merem tartani a kapcsolatot a külvilággal, mert nekem van életem a munkán kívül, nem úgy, mint OJ-nak, úgyhogy délután fél3-ig egy nyomorult böngészőt se nyitottam meg. egész nap vacak volt a kedvem, illetve inkább csak telibefostam az egészet.

végül az égiek lenéztek rám, lehet megunták, hogy engem itt állandóan szopatnak, megcsörrent a telefonom és állásinterjúra hívtak! J kb. 23:59-kor jött ez a hívás, mert 1 perc múlva már tuti eret vágok magamon, vagy valakin 

szóval jövő hét csütörtökön megyek, 2-re, és most kurvára oda fogom tenni magam, mert érzem, hogy ez lesz az én melóm, hogy ez jó lesz, meg minden. és addig mantrázok ezerrel. J először csak egy nap szabadságot akartam kivenni, de ma reggel rájöttem, hogy nekem a péntek is kell, úgyhogy a jövő héten csak 3 napot dolgozom. mondjuk, még OJ nem engedélyezte, még nem is kérdeztem, de majd elővezetem. most mintha meg lenne megint sértődve, és jelenleg tippem sincs, hogy miért, de hát ezt is leszarom. J

 

tegnap végre találkoztam Zsóval. búcsúzáskor nem akartam elengedni a kezét, ott sírtunk a pályaudvaron, pedig csak Érdre ment, nem a világ végére. rémes volt. L elvileg holnap náluk lesz bográcsparty, azt már nagyon várom! J annyira, de annyira nagyon szeretem ezt a lányt, mintha a húgom lenne, vagy az ikertesóm kb. annyira egyre jár az agyunk, imádom mindenestől, szinte már szerelmes vagyok belé. J úgy puszilgattam, hogy az se érdekelt, ha „lebuziznak". J

ma meg Bertával disznótorozunk, bár még mindig hulladék vagyok, de azért ha már megígértem, nem leszek „köcsög". J

 

holnap reggel jön a futár, hozza az ásványvíz ellátmányt, aztán bográcsozás Érden, nyilván ottalvós lesz, majd vasárnap délután hazakeveredek valahogy, valamikor. nem érdekel, utána azt a 3 napot már simán kibírom. J szerencsére van új szoknyám, meg ruhácskáim, úgyhogy az interjúra is fel tudok öltözni szépen. addig még a hajamat festegetni kell egy kicsit, de amúgy minden okker, és fogyok rendesen. J

 

este végre kezdődik az EB, végre lesz foci a tévében. remélem, látok néhány jó meccset. J