péntek, június 29, 2012

sportnak sem utolsó

a szex, ezt Balu emlegette még kedden éjjel, amikor az ágyán döngetett. tegnapra jött ki a sportsérülés rajtam, mert iszonyatos izomlázam volt a hasamban, meg a combjaimban. alig bírtam menni. szenvedtem nagyon, meg valahogy az egész nap nem sikerült túl jól. :(
nyilván benne volt az is, hogy a portugálok meccse miatt sokáig ébren voltam (a francba, hogy Cének semmi sem sikerült), és már persze Balunál sem pihentem ki magam, így tényleg csak kóvályogtam tegnap, mint egy hulladékdarab. :( de ez az izomláz nem hiányzott. :(

még szerdán este fecsegtem Fogtechnikussal (röviden: FT), akinek csak a szakmája az, remélhetőleg másban ez nem mutatkozik meg. ő az a gyöngyszem, akire rátaláltam. kaptam képet tőle, fura volt, mert teljesen másmilyenre emlékeztem. nem rosszabbra, vagy jobbra, hanem másmilyenre. tulajdonképpen egy magas, vékony srácról van szó, aki még kopasz is. és végül is, ha belegondolok, ez az esetem, hiszen 76-os is kopasz (bár nem magas), Repülőgépszerelő is kopasz (ő legalább magasabb volt), mindkettő vékony. szóval nekem bejön ez a fazon. a 188 cm éppen 20-szal több nálam, vagyis magassarkút hordhatok mellette. :) kiderült, hogy rengeteg közös vonásunk van, ráadásul ... ööö... na, itt nem tudom mit akartam írni, mert cirka 4 órányira félbehagytam. :) szóval rengeteg közös vonás van, Ozora alap, ja igen, ráadásul ott lakik a közelemben valahol. :) sportos emberke, bicajjal jár tavasztól őszig, bár a focit nem szereti, de még a szabályokat se nagyon vágja. :( no de ez legyen a legnagyobb probléma. :)
valamikor Ozora előtt még mindenképpen találkozunk, ezt beszéltük meg. a 28. hét végén lesz egy buli, 3 napos, oda szívesen elmennék vele. :) bár azért előtte talán kávézzunk valahol egyet, ne rögtön egy 3 napos buliban legyünk együtt. :)

kicsit most deja vu érzésem van, mintha ezt már írtam volna valakivel kapcsolatban... csak azt nem tudom, hogy kiről és mikor. :)

ma a Lovagommal váltottam pár szót, megdicsérte a táblázataimat, amiket vezetek, hogy milyen szép színesek. :) ahhh... ki kell derítenem, hogy érdeklődik-e irántam, meg hogy van-e valakije, mert bele vagyok bolondulva. :D

megjött az új telóm!!! :DDD tegnap addig fenyegettem a telenort (szóban és írásban egyaránt), hogy ma végül ki is hozták. még nem nyúltam hozzá, csak belenéztem a dobozba, hogy minden megvan-e, majd otthon összerakom, aztán anyuéknál lesz mivel foglalatoskodni, hogy felfedezzem a kis drágát. :) vicces volt 10 Ft-ot kifizetni érte. :) 

sajnos nem megyünk mininyaralni a hétvégén, le is kell mondanom a foglalást, amíg el nem felejtem (ez cinkes lesz), mert anyu nem érzi úgy magát, hogy be merje vállalni. meg már főzött előre, meg mittomén. mondjuk, nem tudom, hogy 40 fokban mi a lófaszt fogunk csinálni otthon, de leszarom. könyv és telefon lesz nálam, a többi nem érdekel. állítólag szombaton délután lehet, hogy elnézünk a nagykátai strandra, csobbanni egyet. az jó lesz, mert ilyen időben egyéb vágyam sincs, csak hogy a vízben legyek 0-24.

tegnap is lány voltam (Viki látott kocsiból és azonnal fel is hívott megdicsérni), csini lány, de ma igazi romantikus királylány vagyok, hosszú fehér szoknyában, és rózsaszín+virágos felsőben. :) viszont reggel nem volt elég, hogy későn indultam el, a lakásomtól pár háznyira még a pacskerom is elszakadt, úgyhogy mezítláb szaladtam vissza a lakásba, gyorsan lábat mostam, és felvettem egy másikat. ha a Blahán szakadt volna el, akkor nyilván bemegyek a Sparba, és veszek 50 ft-ért valami strandpacskert, így viszont hazamentem. most már minden pénteken lesz nekem valami fennforgás? nem szeretném... ezt megelőzendő, jövő hét péntekre ki is vettem egy nap szabit. :) no, igazából nem ezért, de legalább ez is pipa. :)

jeeeeeee, Balotelli elküldte haza a németeket tegnap. :))) mondjuk, az 50. percnél kb. bealudtam, az összefoglalóra ébredtem fel, úgyhogy a lényeget pont láttam, kb. ennyire érdekelt is. :)

ja, leesett a deja vu. szerintem a Könyvelőről írtam hasonlókat mostanában. :) mármint, hogy ne buliban randizzunk, hanem előtte egyet inkább. és milyen igazam lett!!! :))

no, boldog hétvégét Neked, kedves Olvasó, vigyázz magadra ebben a nagy hőségben!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése